فیلم کامل و ماجرای حمله دختر جوان به پراید مزاحم خیابانی با چوب و برخورد شدید

فیلم کامل و ماجرای حمله دختر جوان به پراید مزاحم خیابانی با چوب و برخورد شدید

فیلم کامل و ماجرای حمله دختر جوان به پراید مزاحم خیابانی با چوب و برخورد شدید خانم جوان به یک مزاحم خیابانی با گرز و چوب و چماق را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل و ماجرای حمله دختر جوان به پراید مزاحم خیابانی با چوب و برخورد شدید

فیلم کامل و ماجرای حمله دختر جوان به پراید مزاحم

دختر جوان در یکی از خیابان های تهران به یک فرد که با خودروی پراید قصد آزاد او را داشت حمله کرده و با چوب و چماق به جان خودروی این فرد افتاد .

این دختر جوان که مدعیست این پراید یک ساعت برای او مزاحمت ایجاد کرده و او را تعقیب کرده است و هر چقدر به او تذکر داده که دست از کارهایش بردارد اما توجهی نمی کرده است.

در نهایت این دختر با چوب به سراغ او آمده و در وسط خیابان به جان خودروی او می افتد و شیشه های او را می شکند.

یکی از خودروهای پشت سر به صورت مخفیانه از این اتفاق فیلم برداری کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که برخی از پیج های اینستاگرامی آن را منتشر کردند به دست رسانه‌های بیگانه نیز رسید .

بدون شک مزاحمت های خیابانی در همه جای دنیا رخ می دهد و برخی از افراد بیمار روانی با ایجاد مزاحمت برای خانم ها چه باعث ناهنجاری های اجتماعی می شوند.

✅ همچنین ببینید درگیری دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز و علت دعوا

هرچند که بارها نیروی انتظامی اعلام کرده که با مخلان امنیت و آسایش شهروندان به شدت برخورد خواهد کرد و هیچ گونه شوخی در این زمینه ندارد اما بازهم شاهد برخی ناهنجاری‌ها توسط افراد و اراذل و اوباش هستیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. شیرمادر ونون پدر حلالت شیرزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *