فیلم / حمله عقرب های سمی به هرمزگان و بندرعباس در رختخواب و حمام

فیلم / حمله عقرب های سمی در هرمزگان و بندرعباس و عقرب گزیدگی

فیلم / حمله عقرب های سمی به هرمزگان و بندرعباس در رختخواب و حمام

فیلم حمله عقرب های سمی به هرمزگان و بندرعباس که به حمام و رختخواب مردم نفوذ کرده است و باعث مرگ 5 نفر شده است.

با گرم شدن هوا در مناطق جنوبی کشورمان بسیاری از عقرب های سمی وارد روستاها شده که جان برخی از هموطنان را به خطر انداخته است.

فیلم حمله عقرب های سمی به هرمزگان

حمله عقرب های زرد رنگ به بعضی از روستاهای شرقی هرمزگان باعث نگرانی و ترسیدن اهالی روستا شده است.

به گفته اهالی این روستا ها عقرب ها در همه جای منازل نفوذ پیدا کردند از درون حمام و دستشویی تا حتی رختخواب‌های آنها  یافت می شود .

اهالی روستا می گویند که هر روز در خانه خود بیش از ۱۰ عقرب سمی زرد رنگ را می کشند و جانشان در امان نیست.

عقرب ها که به علت گرمای شدید به مکانهای خنک روی می آورند از طریق روزنه هایی که در منازل وجود دارد خود را به خانه ها می رساند و به دلیل اینکه زرد رنگ هستند به خوبی دیده نمی شوند و خطر گزیدگی آنها چند برابر شده است .

گفه می‌شود که در یکی از روستاهای بندرعباس به نام سندرک ۵ نفر به علت عقرب زدگی جان خود را از دست داده اند.

احمدی عضو شورای شهر روستای چاهنان میگوید که با قطع شدن سمپاشی ها و عملیات پیشگیری هجوم حشرات گزنده به روستا آمار عقب زدگی چندین برابر شده است عقرب ها بعد از باران های اخیر و مرطوب شدن تخم هایشان حالا زمان به دنیا آمدن آنها می باشد و از همین طریق تعداد آنها بسیار افزایش یافته است.

زهرا شایسته زن ۴۵ ساله و مادر ۶ فرزند از اهالی همین روستا گفت: دختر ۹ساله ام دچار عقرب گزیدگی شده و با وضعیت بدحالی در بیمارستان میناب بستری است.

این بانوی زجرکشیده سندرکی می‌افزاید: سه سال پیش نیز دو فرزند ۱۴ و ۱۵ ساله‌ام را بخاطر عقرب زدگی از دست دادم و اکنون نیز فرزند ۹ ساله‌ام (معصومه بهرامی) به خاطر عقرب گزیدگی، چند روزی است که در بیمارستان حضرت ابالفضل میناب وضعیت وخیمی دارد.

وی می‌گوید: محض رضای خدا به داد ما برسید. عقرب ها بصورت گله‌ای و خیلی آشکار روی زمین، لای لباسها، ظروف آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی که در گوشه حیاط منزل هستند وجود دارند و ترس و وحشت بچه هایمان را گرفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *