حمله وحید قلیچ به ساسی مانکن با عصبانیت بسیار (فیلم)

حمله وحید قلیچ به ساسی مانکن با عصبانیت بسیار (فیلم)

حمله وحید قلیچ به ساسی مانکن با عصبانیت بسیار (فیلم) جزئیات را در این صفحه ببینید.

وحید قلیچ خطاب ساسی مانکن

وحید قلیچ دروازه بان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس به شدت از موزیک ویدئو جدید ساسی مانکن انتقاد کرد و به این خواننده مقیم لس انجلس حمله کرد.

ساسان یافته معروف به ساسی که در موزیک ویدیو جدید خود از یک بازیگر فیلم های مستهجن استفاده کرده به شدت مورد انتقاد مردم و رسانه ها قرار گرفته است .

بعد از اینکه اهنگ جنلتمن او در مدارس کشور مورد استفاده دانش اموزان قرار گفت گویا از این اتفاق خوشش امده و تصمیم گرفته آهنگ های خود را به همان سبک تولید کند آهنگ قبلی او نیز دکتر بود که اخر این آهنگ خطاب به دانش اموزان چند ثانیه را اختصاص داده بود.

وحید قلیچ (متولد ۲۵ آذر ۱۳۳۶ – تهران) دروازه‌بان سابق پرسپولیس می‌باشد.

حمله وحید قلیچ به ساسی مانکن با عصبانیت بسیار (فیلم)

قلیچ در ۱۲ سال حضور خود در پرسپولیس در ۱۷۶ بازی به میدان رفته‌است. وی در بین دروازه‌بان‌ها بیشترین حضور را در باشگاه پرسپولیس داشته‌است.

گلر سرسخت قرمزها در دهه ۶۰، از موقعیت مالی‌اش نیز با بیان این جملات زیبا و غم‌انگیز اظهار نارضایتی کرده است: «نه لکسوس‌سوارم و نه خانه و مغازه آنچنانی دارم. اصلا حساب بانکی ندارم که بخواهم پولی داشته باشم. یک موتور دارم و با آن رفت و آمد می‌کنم که هم خودم را می‌برد و هم آبرویم را. همه جای آن هم جز بوقش صدا می‌دهد. یک ستاره در این آسمان ندارم اما به خودم افتخار می‌کنم حالا شما می‌گویید عابدزاده بهتر است یا بیرانوند؟»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *