فیلم کامل حمله پلیس در کنسرت اندی و دنیا در استانبول که کنسرت لغو شد

فیلم کامل حمله پلیس در کنسرت اندی و دنیا در استانبول و علت لغو کنسرت

فیلم کامل حمله پلیس در کنسرت اندی و دنیا در استانبول که کنسرت لغو شد

فیلم کامل حمله پلیس و نیروی انتظامی در کنسرت اندی و دنیا در استانبول که باعث لغو نیم ساعته کنسرت شد.

روز گذشته در استانبول اندی خواننده لس آنجلسی کنسرتی برگزار کرد که پلیس به مدت نیم ساعت این کنسرت را لغو کرد و علت آن حکلم جلب یکی از رقصنده ها بوده است! گویا یکی از رقصنده ها مرتکب جرمی شده که شاکی خصوص داشته و در کنسرت اندی حضور داشته و بر روی استیج بوده است و به همین دلیل پلیس اقدام به دستگیری او کرده است.

فیلم کامل حمله پلیس در کنسرت اندی

این کنسرت علاوه این حواش دیگر داشت یکی مرد میانسال با پرچم تیم پرسپولیس بر روی استیج آمد و اندی را در آغوش گرفت که با واکنش تند مسئولان نظم کنسرت رو به رو شد و او را به پایین هل دادند که تماشاگران هو کشیدند.

این کنسرت را میتوان به عنوان پر حاشیه ترین و بی نظم ترین کنسرت های اندی دانست که در استانبول برگزار شد.

ترکبه به دلیل نزدیکی با ایران بسیاری از خواننده های لس انجلسی کنسرت های خود را در این کشور برگزار میکنند و هر ساله حجم کنسرت ها بیشتر میشود.

همچنین ببینید فیلم کامل کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه با 2 میلیون نفر 

 

لازم به ذکر است که آندرانیک مددیان متولد 2 اردیبهشت 1337 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل رشته موسیقی و تنظیم موسیقی از کشور آمریکا است، او دریک خانواده مسیحی در محله ویلای تهران به دنیا امد اما در مجیدیه بزرگ شد و تجربه یک ازدواج موفق را نیز دارد.

پدرم در کار راهسازی بودو لذا گاه که کارش جاهای دور بود وادار بودیم در نقاط مختلف ایران موقتاً زندگی کنیم من حتی در روستاهای کرمان نیز مدتی مدرسه رفته ام !دریک خانه یک اطاقه ۹ نفر با 6 برادر و یک خواهر زندگی می‌کردم ولی شاد بودیم. پدرم دف میزد و مادرم با آواز همراهی میکرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *