حمید سپیدنام مستر تیستر و همسرش کیست؟ + بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام

بیوگرافی مستر تیستر (حمید سپیدنام) و همسرش کیست؟ +درامد و عکس

حمید سپیدنام مشهور به مستر تیستر متولد 22 بهمن 1356 در شهر منچستر «انگلستان» میباشد او زمانی که پدرش در منچستر مشغول تحصیل دانشگاه بوذ به دنیا امد حمید سپیدنام به دلیل تست غذا های رستوران ها و تبلیغ آنها به شهرت رسدیه است و تجربه بازی در فیلم سینمایی لازانیا را در کارنامه خود دارد

بیوگرافی حمید سپیدنام با نام معروف اولین مستر تیستر ایران و همسرش پگاه و زندگی شخصی در خارج از کشور و ماجرای رستوران داری وی را در مجله شبونه بخوانید.

حمید سپیدنام مستر تیستر ایران و همسرش | فحاشی مستر تیستر

بیوگرافی حمید سپیدنام

آقای حمید سپیدنام در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۵۶ در شهر منچستر انگلستان متولد شد ، جزو فعالان شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام می باشد.

گسترش فضای مجازی و علاقه شدید کاربران به شبکه‌های اجتماعی باعث شده این روزها فضای مجازی به یکی از فضاهای پرطرفدار تبدیل شود که حتی برخی از جوانان و نوجوانان زندگی درون آن را به دنیای واقعی ترجیح بدهند فضای مجازی رونق زیادی را به اقتصاد هر کشوری داده است و کاربران می توانند با فعالیت در آن به کسب درآمد بپردازند اما شاید برایتان جالب باشد که در فضای مجازی اینفلوئنسرهایی وجود دارند که با خوردن غذا و نظر دادن درباره آن می‌توانند به کسب درآمد پردازند

یکی از معروفترین آنها در ایران حمید سپیدنام بوده که به عنوان برترین مستر تسترهای ایرانی شناخته می شود او با تست کردن غذاهای مختلف در رستورانها درباره آنها نظر می‌دهد و در اینستاگرام خود را تبلیغ آنها می پردازد و از این طریق می‌تواند درآمدزایی کند درآمدش بسیار بالا بوده و حتی نماینده های مجلس به آن واکنش نشان دادند که باید از این شخص مالیات دریافت کنند در این صفحه بیوگرافی کامل از آقای حمید سپیدنام خواهیم پرداخت تا با او بیشتر آشنا شوید

تحصیلات

وی دارای مدرک فارغ التحصیلی در مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر می باشد.

حمید سپیدنام مستر تیستر و همسرش کیست؟ + بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام + اینستاگرام

خانواده حمید سپیدنام

ایشان تا سن پنج سالگی در شهر انگلستان بود اما به دلایلی به ایران آمد و در شهر مشهد ساکن شد پدر ایشان در انگلستان مدرک دکترای خود را در رشته الکترونیک کسب کرد و بعدها دانش خود را به ایران آورد و به عنوان استاد دانشگاه فعالیت خودش رو در دانشگاههای ایران آغاز کرد.

حمید سپیدنام چه طور مسترتیستر شد؟

حمید سپیدنام به عنوان یکی از مشهورترین چهره‌های فعال در فضای مجازی به نام اینستاگرام که به واسطه غذا خوردن و تست کردن انواع غذا در رستوران ها خود را به در نزد مردم به شهرت رسید

عکس حميد سپيدنام مستر تيستر

شخصی است که هر روز به رستوران های مختلف در شهرها و کشورها سفر میکنه و غذاهای آن رستوران ها را تست می کند و سپس راجع به نوع کیفیت غذا محیط رستوران و برخورد پرسنل و مدیر و مدیریت آن مطالبی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

ازدواج حمید سپیدنام

آقای حمید سپیدنام در حال حاضر متاهل می باشد و نام همسر ایشان پگاه سپیدنام است و با هم هم اکنون در فضای مجازی فعالیت میکنند.

پگاه همسر حمید سپیدنام مستر تیستر | بیوگرافی و عکس های حميد سپيدنام مستر تيستر

ماجرای زندگی در انگلستان

حمید سپیدنام به دلیل تحصیل پدر خود در رشته دکترای الکترونیک در شهر منچستر انگلستان تا ۵ سالگی در این کشور اقامت داشت و بعد از بازگشت در کنار خانواده در شهر مشهد ساکن شد، وی سرانجام در دانشگاه ها تحصیل در رشته کامپیوتر و آشنایی به فنون وب و برنامه نویسی برنامه نویسی بعد از چند سال کار طراحی سایت برای بالا بردن اطلاعات خود دوباره به انگلستان بر می‌گردد و دوره‌های مختلف در زمینه مارکتینگ تبلیغات و برند سازی خود را طی ۵ سال در آنجا سپری می‌کند .

خانواده حمید سپیدنام مستر تیستر و همسرش

تبلیغات

شهرت سپیدنام در فضای مجازی باعث درآمد بسیار خوب برای ایشان شد به نحوی که در رستوران ها به راحتی با افراد مختلف آشنا می‌شد و با آنها ارتباط برقرار می کرد و به آنها شرکت خود را معرفی می‌کرد که در چه زمینه ای فعالیت دارند و مشتریان خوبی را برای خودش از طریق به وجود می آورد.

همچنین ببینید:

ایشان در خصوص شغلش می گویند یک معیار خاصی برای انتخاب رستوران هایی که می رود ندارد و کاملاً به صورت خیلی غیرمنتظره وارد رستوران ها میشه و ازشون بازدید میکند.

فعالیت در زمینه وب و شرکت

مستر تیستر چیست؟

آقای سفید نام بیان داشت که حدوداً ۲۰ سال است که در حوزه آنلاین وب فعال هست و در حدود ۱۰ الی ۱۱ سال هست که در زمینه تست غذا تحت عنوان مستر تیستر فعالیت خودش رو دنبال می کند وی در این خصوص یک شرکت داره که بیش از ۵۰ پرسنل در زمینه فعالیت و طراحی وب سایت و بازاریابی او را همراهی می‌کنند.

همچنین ببینید:

حمید سپیدنام به عنوان یک منتقد رستوران در شبکه های مجازی مختلف فعالیت می‌کند و همچنین در روزنامه ای به نام آسیا تحت عنوان آقای خوشخوراک نیز لقب گرفته است .

حمید سپیدنام مستر تیستر ایران و همسرش

نحوه کار در روزنامه آسیا

آقای سفید نام اعلام کرد پس از شروع کار خود در همایشی که در برج میلاد در مورد بازاریابی اینترنتی بود حضور پیدا کرد و آقای ایرج جمشیدی ایشان را دعوت کرد تا در روزنامه آسیا یک صفحه داشته باشد که این فعالیت حدوداً ۵ الی ۶ سال به طول انجامید و در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی در این روزنامه ندارد.

همچنین ببینید:

اینستاگرام مستر تیستر

او در اینستاگرام نیز فعالیت های گسترده ای دارد و هر روز از فعالیت های خود تصاویری را به اشتراک میگذارد.

حمید سپیدنام مستر تیستر و همسرش کیست؟ + بیوگرافی و عکس های حمید سپیدنام + اینستاگرام

برنامه های آینده در زندگی

ایشان بیان کرده برای آینده برای آینده کاری این اپلیکیشن سفارش غذا را به زودی به بازار خواهد فرستاد و دوست دارم که در این زمینه موفق بشم از برنامه‌های دیگر من این است که برند وینز  را که به عنوان یکی از فعالین معروف در زمینه غذا حتی به کشور ایران بیاورم.

بیمه معده مستر تیستر

در 7 اسفند 1400 بیمه تعاون در اقدام عجیب معده این شخص را بیمه کرد.

بیوگرافی مستر تیستر (حمید سپیدنام) و همسرش کیست؟ +درامد و عکس

بیمه کردن معده حمید سپیدنام معروف به مستر تستر از سوی شرکت بیمه تعاون در حالی رخ داد که این شرکت زیر نظر وزارتخانه متولی امور محرومان و طبقات پایین جامعه فعالیت می کند!

هرچند بیمه شدن معده مستر تیستر بر اساس آنچه در عرف دنیا وجود دارد، امری نامعقول نیست اما سوال این است که چرا بیمه تعاون با تبلیغاتی فراوان دست به چنین کاری زده است؟ آیا شیوه های بهتری برای برندینگ وجود نداشت؟

بیوگرافی مستر تیستر (حمید سپیدنام) +درامد و عکس

همانطور که گفته شد اصل این کار در یک شرایط نرمال مشکلی ندارد ولی در وضعیت امروز کشور که وضعیت معیشتی روز به روز برای مردم دشوارتر می شود، چرا باید زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یکی از وظایف اصلی آن توجه به محرومانی است که بعضا گرسنه سر بر بالین می گذارند، دست به چنین کج سلیقگی می زند و برندینگ خود را دقیقا در نقطه مقابل این افراد یعنی کسب و کاری که به غذاهای لوکس اختصاص دارد، تعریف می کند؟

بیوگرافی مستر تیستر (حمید سپیدنام) +درامد و عکس

آیا مجموعه آقای وزیر از وظیفه خود در قبال فقرا و شکم های گرسنه فارغ شده که اکنون با بیمه کردن معده آقای تستر چنین شوی عجیبی را در یکی از زیرمجموعه های خود به راه انداخته است؟

سکته مستر تیستر

بعد از انتشار ویدئوهایی از حمید سپیدنام مشهور به مستر تیستر در اینستاگرام که می‌گوید سکته کرده و او را در بیمارستان‌های شیراز بستری نمی‌کنند، یکی از پرستاران بیمارستان سعدی شیراز در صفحه شخصی خود درباره اتفاقات دیروز در توئیتر نوشت:‌ امشب اقای مستر تیستر با یه نسخه سی تی اومد بخش ما متاسفانه چون وزنش ۱۱۴٫۵ کیلو بود و دستگاه ما بالاتر از ۱۰۰ کیلوگرم انجام نمیده به ایشون گفتیم باید به فلان مرکز که فقط وزن بالا انجام میدن تشریف ببرید ایشون بعد از فخاشی و بی شرف خوندن ما ها و نفرین کردن، گوشیشونو دراوردن شروع به‌استوری‌گرفتن از چهره ما و بخش‌ کردند که مردم عزیز کشورم اینا کار مریض رو راه نمیندازن و اول پول میگیرن بعد کاررراه میندازن وتوهین…دلم برا اون 2میلیون نفری‌که عقل و‌ گوششونو دادن دست همچین آدمایی می‌سوزه ۱۱۰‌هم‌ به‌دلیل توهین به کادر درمان اومد و ایشون فرار کردن…

اما مهرداد شریفی معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این رابطه گفت: «این شخص به بیمارستان شهید فقیهی و نمازی شیراز مراجعه کرده و در بدو ورود با مراجعه به تریاژ مورد راهنمایی قرار گرفته است.»

او افزود: «پرستار‌های آموزش دیده در این بخش وی را راهنمایی کرده تا بر اساس مشاهدات ظاهری، وی را به اورژانس ارجاع دهند.»
شریفی ادامه داد: «پرسنل پرستاری با بیان اینکه با توجه به امکان احتمال سکته مغزی نیاز به درمان و مراجعه به پزشک است به وی اعلام کردند که باید به صورت موقت بستری شده و تحت درمان قرار گیرد در حالی که علیرغم توضیح درباره این موارد فرد یاد شده به مسئول بخش مراجعه کرده و ضمن دریافت راهنمایی‌های لازم به انجام سی تی اسکن اصرار کرده و حاضر به بستری نشده است.»

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: «پرسنل بیمارستان بر اساس وظیفه قانونی خود عمل کرده و با توجه به اینکه بر اساس دستور وزارت بهداشت انجام هرگونه اعمال رادیولوژی برای هر وزنی با دستور پزشک قابل انجام است، هیچ صحبتی درباره عدم انجام این اقدام به دلیل وزن بالا اتفاق نیفتاده است.»

آنچه که درباره مستر تیستر ایرانی نمی دانستید

در حال حاضر، “مستر تیستر” تبدیل به شخصیتی شده است که در اقتصاد هر شهری تاثیرگذار است. مثلا وقتی به شهری سفر می کند، مردم نیز از آن شهر بیشتر استقبال می کنند و بیشتر به آن سفر می کنند. من به صورت بین المللی نیز فعالیت می کنم و تا به حال ۳۰ کشور دنیا سفر کرده ام و امسال به “روسیه”، “مالزی” و “تایلند” رفته ام و در آینده نیز به همین فعالیت ادامه خواهم داد و به معرفی غذاهای معروف ایرانی و جهانی خواهم پرداخت. روزی که احساس کنم دیگر شخصیت “مستر تیستر” فعالیت خود را کرده است و نیازی به فعالیت بیشتر نداشته باشد، فکر میکنم که تاسیس رستوران های زنجیره ای “مستر تیستر” نیز ایده جذابی باشد. البته تا زمانی که او منتقد هست هیچ گاه رستوران دار نخواهد شد. بحث دیگری که به آن فکر میکنم و می تواند ایده خوبی باشد، تاسیس آموزشگاه آشپزی و رستوران داری “مستر تیستر” است که جزو اهداف کلان من است که البته شروع آن منوط به شروع فعالیت اپلیکیشن است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *