حکم اعدام آرمان عبدالعالی تایید شد او قاتل غزاله شکور است

اعدام آرمان عبدالعالی قاتل غزاله شکور

حکم اعدام آرمان عبدالعالی تایید شد او قاتل غزاله شکور است جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حکم اعدام آرمان عبدالعالی

حکم قصاص این پسر جوان که پیش تر توسط مراجع قضایی صادر شده بود پرونده او با اعتراض خانواده و وکیل اش مجددا مورد بررسی قرار گرفت اما امروز خبر رسیده که حکم اعدام او مجددا در دادگاه تایید گردیده است.

حکم اعدام آرمان عبدالعالی تایید شد او قاتل غزاله شکور است

همچنان این پسر جوان میگوید که قتلی مرتکب نشده اما شواهد قتل همه بر علیه او میباشد همچنین خانواده مقتول نیز خواستگار قصاص فوری این پسر جوان هستند.

آرمان و غزاله با هم دوست بودند و قرار بود ازدواج کنند که بین آنها اختلافی یه وجود امد و در نهایت به ناپدید شدن غزاله منجر گردید

اعدام آرمان عبدالعالی قاتل غزاله شکور

ناپدید شدن مرموز غزاله در تهران

رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوازدهم اسفند 92 به دنبال ناپدید شدن دختر 19ساله ای به نام غزاله در دستور کار پلیس قرار گرفت. مادر غزاله به پلیس گفت: دخترم ظهر برای رفتن به مطب دکتر از خانه خارج شد و دیگر باز نگشت.همه جا را دنبال او گشته ام اما خبری از دخترم نیست. به دنبال اظهارات این زن تلاش برای افشای راز ناپدید شدن دختر جوان آغاز شد و پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی ریز مکالمات تلفنی دختر جوان پرداخت. در نتیجه به رابطه او با پسر 18ساله ای به نام آرمان پی برد. وقتی پلیس در اتاق آرمان با آثار لکه های خون روبه رو شد این پسر را در خانه پدری اش میرداماد بازداشت کرد . وی منکر رابطه پنهانی با غزاله شد اما در بازجویی های بعدی به قتل اعتراف کرد.

همچنین ببینید:

غزاله شکور کیست؟ ماجرای قتل غزاله توسط آرمان عبدالعالیغزاله شکور کیست؟

آرمان گفت: من و غزاله چند ماه قبل که برای سفر به آنتالیا رفته بودیم با هم آشنا شدیم و پس از بازگشت به ایران ارتباط مان با هم ادامه پیدا کرد و با هم قرار ازدواج گذاشتیم.

وی درباره جزییات جنایت گفت: ظهر دوازدهم اسفند ماه وقتی پدر و مادرم در خانه نبودند غزاله را به خانه مان دعوت کردم تا با او صحبت کنم. غزاله گفت تصمیم گرفته از ایران برود .که از شنیدن این حرف عصبانی شدم. من او را هل دادم که سرش به کنار تخت برخورد کرد. سپس چند ضربه با میله بارفیکش به سرش زدم. من که ترسیده بودم جنازه را داخل یک چمدان گذاشتم و در خیابان رها کردم.

چند روز قبل از اجرای حکم، وکیل آرمان متوجه شد بعد از تاریخ تشکیل پرونده برای غزاله در دانشگاه برگه مرخصی به نام او صادر و دفترچه بیمه‌اش هم تمدید شده است، به این ترتیب با اسناد به‌دست‌آمده درخواست اعاده دادرسی کرد. دو نفر از قضاتی که قبلا رأی بر قصاص داده بودند اعلام کردند با توجه به نامه‌ای که دانشگاه صادر کرده و تاریخ آن مربوط به بعد از گم‌شدن غزاله است، باید در این زمینه تحقیقات بیشتری شود. این در حالی بود که خانواده غزاله نیز تصمیم گرفتند یک بار دیگر به آرمان مهلت دهند تا جای جسد را به آن‌ها بگوید.

مادر غزاله اعلام کرد در صورتی گذشت می‌کند که آرمان محل دفن جسد را بگوید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. ارمان علنا ب و ضوح ب جرم و قتل عمد اعتراف کرده گفته جنازه را گذاشتم داخل کیسه و بعد چمدان مطمئنا جنازه تو چمدون جا نمیشه تیکه تیکه کردن لازمه .قتل عمد ی طرف مثله کردنم ی جرم دیگه .پس جای هیچ بخششی نیس اعدام بشه چون ی قاتل ک مثله کنه عادت میکنه ب آدم کشتن و اعدام بشه ایشالا هر چ زودتر

  2. محسن فرهادی

    با این همه ابهام کشتن یک انسان هیچ مشکلی رو درست نمی کنه. زیر شکنجه اعتراف کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *