خانم بیکاز کیستو الان کجاست شغل او چیست سوابق و پیج اینستاگرام

خانم بیکاز کیست و الان کجاست شغل او چیست سوابق و پیج اینستاگرام

خانم بیکاز کیستو الان کجاست شغل او چیست سوابق و پیج اینستاگرام

خانم بیکاز کیست

نام اصلی خانم بیکاز فرح عبدی بوده و معاون وزارت ارشاد ایران میباشد در جام جهانی 2022 به همراه جمعی از روزنامه نگار به قطر رفت تا به عوان یار دوازدهم از تیم ملی ایران حمایت کند او به همراه برخی از همکاران و مسئولان مطبوعاتی عاز جام جهانی شد.

یکی از سوژه شدن های فرح عبدی مصاحبه او بعد از بازی ایران بود که در صحبت کردن به زبان انگلیسی ناتوان بود و سوژه اربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

حواشی مصاحبه

چند روز است که ویدیویی در فضای مجازی با عنوان خانم بیکاز ترند شده است که شاید برخیها سوالاتی برایشان به وجود امده باشد.

در این ویدیو یک خانم جوان محجبه در حال مصاحبه با خبرنگار خارجی است.

همچنین ببینید: فیلم مصاحبه فرح عبدی

این مصاحبه بعد از بازی تیم ملی ایران و ولز صورت گرفته است.

این خانم در مصاحبه خود سعی می کند به زبان انگلیسی صحبت کند اما فقط چند کلمه بیشتر قادر به انگلیسی صحبت کردن نیست و در ادامه مصاحبه به زبان فارسی و به صورت شمرده صحبت می کند.

خانم بیکاز کیستو الان کجاست شغل او چیست سوابق و پیج اینستاگرام

دو مورد از این مصاحبه در شبکه های اجتماعی سوژه شده است یکی نحوه انگلیسی و فارسی صحبت کردن او با خبرنگار خارجی بوده و دیگری موضوعی که درباره آن صحبت می کندو حرکات عجیب و غریبی از خود به نمایش می گذارد.

در نهایت مشخص شد هویت این خانم فرح عبدی بوده که کارمند وزارت ارشاد است و به همراه برخی از فعالان مطبوعاتی راهی قطر شده است تا به هواداری از تیم ملی فوتبال ایران بپردازد.

ویدیوی مصاحبه خانم فرح عبدی به عنوان خانم بیکاز در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که علت آن استفاده از چند کلمه انگلیسی پول و سپس شروع به فارسی حرف زدن میکند.

ماجرای رفتن خانم بیکاز به جام جهانی قطهر

شش ماه پس از جام جهانی پرحاشیه برای ایران، حرمت‌الله رفیعی، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفته است که «فدراسیون فوتبال در ازای فروش بلیت، شرط کرد که ۲۲۰ مسافر جام جهانی را خودش معرفی می‌کند.»

آیا خانم بیکاز کشف حجاب و مهاجرت کرده است؟ +واقعیت ماجرا

رفیعی همچنین گفته که «با گذشت بیش از شش ماه از پایان جام جهانی فوتبال در قطر، فدراسیون فوتبال هنوز بخشی از طلب خود را بابت تورها و مسافران جام جهانی، که خودش به آژانس‌ها معرفی کرده بود، صاف نکرده و بدهکار است. بدهکاری فدراسیون فوتبال فقط در یک مورد به حدود هفت میلیارد تومان می‌رسد. علاوه‌بر این، خدماتی برای پرواز از برخی آژانس‌های دیگر گرفته شده که به تعهدات مالی خود نسبت به آن‌ها نیز هنوز عمل نکرده است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران درباره جزییات مذاکره فدراسیون فوتبال گفته است: در جریان اجرای سفرهای جام جهانی، ما منتقد بودیم که فدراسیون فوتبال خودش نباید بلیت‌ها را عرضه کند و یا تور جام جهانی اجرا کند، چون به تجربه مشکلات آن را پیش‌بینی کرده بودیم. آن موقع فدراسیون شرط گذاشت که به تعداد محدودی از آژانس‌ها سهمیه بلیت می‌دهد، اما در ازای آن مسافران را خودش معرفی می‌کند.

به گفته رفیعی پس از این توافق فدراسیون با یکی از آژانس‌ها طرف قرارداد شد، ولی پس از گذشت شش ماه هنوز به تعهدات مالی خود کامل عمل نکرده است. درحالی که متعهد شده بود تا پایان جام جهانی، هزینه اجرای تور جام جهانی برای مسافرانی را که معرفی کرده است پرداخت کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. بازم ماله کشی؟؟؟

    کارمنده ساده نه ایشون در قسمت معاونت رسانه های خارجی وزارت ارشاد از پرسنل رده بالا هستند .
    البته معاون وزیر در رسانه های خارجی هم عنوان شده که بعیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *