فیلم / خرده شیشه در کیک بسته بندی کدام برند و شرکت است؟

فیلم / خرده شیشه در کیک بسته بندی کدام برند و شرکت است؟

فیلم / خرده شیشه در کیک بسته بندی کدام برند و شرکت است؟

فیلم / خرده شیشه و تیغ درون کیک کدام برند و شرکت است؟ در یکی از کیک های یک شرکت معروف خرده شیشه پیدا شده است و بسیاری از مردم را ترسانده که نکند فرزندانشان از این گونه کیک ها مصرف کنند و آسیبی به سلامتی آنها وارد شود؟

ماجرای عجیب قرص‌های مخفی در کیک‌ها

این در حالیست که چندی پیش نیز اخباری مبنی بر وجود قرص های مشخص در برخی از کیک ها منتشر شده بود و حتی اموزش و پرورش کشور نیز به آن واکنش نشان داد.

البته درباره صحت و سقم ویدیوی خرده شیشه درون کیک نمیتوان با اطمینان نظر داد و باید مسئولان وزارت بهداشت درباره این ویدیو اظهار نظر رسمی کنند تا مردم از نگرانی دربیایند.

همچنین ببینید ماجرای قرص در کیک های خوراکی چیست؟ +تصاویر

چون درون یکی از کیک ها خرده شیشه پیدا شده است احتمال داده میشود که خطای انسانی در خط تولید این شرکت تولیدی رخ داده باشد و اینکه قصوری در این اتفاق رخ داده احتمال کمی وجود دارد.

باید وزارت بهداشت به این موضوع ورود کند و همه محصولات تولیدی این شرکت از سطح کشور جمع اوری و بررسی های لازم بر روی آنها صورت بگیرد تا اتفاقی برای سلامتی شهروندی که از این کیک ها مصرف میکند رخ ندهد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *