دانلود کامل خندوانه داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود کامل برنامه خندوانه یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در برنامه خندوانه را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل خندوانه داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

برنامه خندوانه از برنامه های مفرح و شاد صدا و سیما بوده که چند سالیست از شبکه نسیم پخش میشود رامبد جوان خیلی خوب توانسته که خندوانه را به عنوان یک برند تلویزیونی تبدیل کند و سالهاست که توانسته مخاطبان زیادی را کسب نماید.

با اینکه برنامه دورهمی توسط مهران مدیری ساخته شد بسیاری گمان می کردند خندوانه نتواند در مقابل برنامه دورهمی به رقابت بپردازد اما رامبدجوان نشان داد که چقد مجری و کارگردانی قابلی است و مخاطبانش از برنامه دورهمی نیز بیشتر می باشد.

 

او همچنان به روند برنامه گفتگو محوری خود در چند سال اخیر ادامه داده است جناب‌خان یکی از شخصیت‌های عروسکی محبوب بوده که توسط خندوانه معرفی شد در حال فصل جدید خندوانه توانسته همچون سال‌های گذشته مخاطبان زیادی کسب کند.

در این قسمت از برنامه داریوش فرضیایی با نام هنری هم پورنگ مهمان برنامه شده که برای دومین بار است در این برنامه مهمان می شود به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر این برنامه را مشاهده نکرده اید در این صفحه ببینید.

داریوش فرضیایی ۱۳۵۲ در تهران برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. مادرش گیلانی و پدرش تُرک است. تسلط او به زبانهای گیلکی و ترکی و استفاده او از این دو زبان در برنامه هایش به همین دلیل است.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا