بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و همسرش +طلاق و عکس

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و همسرش +طلاق و عکس

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)

داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ متولد 1 مرداد 1355 تهران و دارای مدرک کارشناسی گرافیک است. از 21 سالگی وارد رادیو شد و سال 78 با برنامه «تورنگ و پورنگ» توانایی‌هایش را در حوزه اجرا برای کودکان به اثبات رساند. عموپورنگ یکی از راز های موفقیتش را درارتباط با کودکان در این می‌داند که از برخوردهای روزمره‌اش با آنها کمک می‌گیرد. به نظر او اینها از کتاب‌های گردآوری شده واقعی‌تر هستند.

داریوش فرضیایی عاشق یک دختر (پزشک) هندی بوده که او هم به خاطر مادرش نمیتواند ازدواج کند که در ویدیو زیر داریوش فرضیایی درباره این موضوع توضیح میدهد.

داریوش فرضیایی از مجریان سرشناس و با سابقه کشورمان میباشد که سالها در عرصه هنری فعالیت داشته است او را میتوان به عنوان یکی قدرتمندترین مجریان گروه کودک و نوجوان دانست که تسلط کاملی بر اجرا دارد و بدون شک همه ما با او خاطرات بسیار زیادی داریم این مجری بسیار کم حاشیه است و خیلی کم در فضای مجازی خبرساز شده است و بیشتر سعی میکند که تمرکز خود را بر روی فعالیت هنری اش بگذارد.

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و همسرش +طلاق و عکس

داریوش فرضیایی کیست و الان کجاست

داریوش فرضیایی مجری و برنامه ساز برنامه کودک و نوجوان در اول مرداد در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و اصالتا ترک و پدرش ترک و مادرش شمالی می باشد.

وی فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع کارشناسی می باشد.

برای دوست داشتن عمو پورنگ نیازی نیست که بچه باشی و این‌که بچه‌ای در خانه‌ات داشته باشی همین که کودک درونت کمی سرحال و قبراق باشد می‌توانی دوستش داشته باشی و از اجراهایش لذت ببری. اما شاید خیلی از ما دوست داشته باشیم بدانیم این عموی جذاب تلویزیون در خلوتش چه کاری می‌کند. ارتباطش با مادر و دیگر اعضای خانواده‌اش چطور است.

بیوگرافی داریوش فرضیایی و عکس شخصی + سه بار شکست عشقی عموپورنگ

داریوش فرضیایی به زبان های ترکی و شمالی وارد است و تسلط به دو زبان والدین خود دارد.

اینستاگرام داریوش فرضیایی

آیدی پیج اینستاگرام dariushfarziaee میباشد

بیوگرافی داریوش فرضیایی و عکس شخصی + سه بار شکست عشقی عموپورنگ

سوابق و نحوه ورود به صدا و سیما

داریوش فرضیایی از سال ۱۳۷۳ زمانی که ۲۱ ساله بود، وارد صدا و سیما شد.

اولین همکاری خود را به عنوان گزارشگر رادیو در برنامه عصر جمعه با رادیو شروع کرد.

وی در چندین برنامه های رادیویی حضور داشته که از جمله گل پسر و ننه بلقیس بوده است.

مجری برنامه کودک و نوجوان با اجرای برنامه ما و شما پا به تلویزیون گزاشت که برنامه ای بود که در آن کارتون های درخواستی بچه ها پخش می شد.

بیوگرافی داریوش فرضیایی و عکس شخصی + سه بار شکست عشقی عموپورنگ

نحوه شهرت

داریوش فرضیایی در سال ۷۸ با مجموعه تورنگ و پورنگ به اوج شهرت رسید و عنوان عموپورنگ را برای ابد و تا همیشه برای خود در بین مخاطبان و بینندگان ثبت کرد.

برنامه پورنگ و تورنگ سکوی پرتاب او به سمت شهرت و محبوبیت و موفقیت بود و باعث شد تا محبوب مخاطبان شده و در دل میلیونها ایرانی جای بگیرد.

از دیگر برنامه های عموپورنگ میتوان به شبکه بی‌طرف و یکی و تکی، باز باران با طراوت و… اشاره کرد.

بیوگرافی داریوش فرضیایی و عکس شخصی + سه بار شکست عشقی عموپورنگ

داریوش فرضیایی چند سال است که همکار جدیدی را به برنامه خود آورده که امیرمحمد متقیان نام دارد و چندین سال است که با او کار می کند و حسابی برنامه ای پر طرفدار و جذاب را با هم به نمایش می گذارند.

یکی از برنامه های آنها برنامه‌ ای بود که با صدا و سیما و اداره راهنمایی و رانندگی تهیه دیده شده بود.

عکسهای مادر و خانواده داریوش فرضیایی

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و همسرش +شکست عشقی و عکس

از برنامه هایی که با عموپورنگ و امیرمحمد با هم اجرا کردند می توان به بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ و محله گل و بلبل و عیدانه عموپورنگ و سریال نمایش خانگی بالش ها و …اشاره کرد.

مجری برتر سیما

داریوش فرضیایی در سال ۱۳۹۴ به عنوان برترین مجری تلویزیون در برنامه سه ستاره انتخاب شد.

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و همسرش +شکست عشقی و عکس

آثار برنامه‌ های تلویزیونی

ما و شما
تورنگ و پورنگ
کودک و نوجوان
اجرای ویژه ماه رمضان
شبکه بی‌ طرف
یکی و تکی
باز باران با طراوت
شبکه کودک شبکه کوچک
فوق برنامه عمو پورنگ
بوستان دوستان پورنگ

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و همسرش +شکست عشقی و عکس

عبور موقت
هزار و شصت و شونزده
کتابخانه عموپورنگ
عیدانه ۹۴ عمو پورنگ
محله گل و بلبل
عیدانه ۹۵ عموپورنگ
محله گل و بلبل۲ و ۳
سفر بی خطر
شبکه کودک عمو پورنگ
بالشها

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و همسرش +شکست عشقی و عکس

ماجرای اخراج توسط منوچهر نوذری

داریوش فرضیایی درباره گرفتن تست برای ورود به سازمان توسط مرحوم نوذری گفت: من برای دادن تست نزد مرحوم منوچهر نوذری رفتم، اما او مرا اخراج کرد و گفت تو شانس موفقیت نداری و مرا بیرون کرد.
اما من الان چند سال است که کار می کنم و زمانی مرحوم نوذری مرا به صندلی داغ دعوت کرد و اعتراف کرد کارم را دوست دارد.

ماجرای سلفی با پدرش در هنگام بیماری

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و پدرش عکس

پدر عموپورنگ سال ۱۳۹۳ بر اثر بیماری درگذشت، اما حواشی زیادی برای داریوش فرضیایی رخ داد . او سلفی با پدرش روی بستر بیماری انداخته که واکنش‌ های زیادی را به همراه داشت.

کاربران عکس سلفی عموپورنگ را با عنوان سلفی با جنازه پدر تیتر زده و بازنشر کردند. اما وی درباره این سوئ تفاهم توضیح داد و گفت :این سلفی قبل از فوت پدرم بوده است

ازدواج و عکس همسر

داریوش فرضیایی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

تاکنون شایعات زیادی درباره ازدواج عمورپورنگ به گوش رسیده و در رسانه ها منتشر شده که هیچ پایه و اساسی نداشته و کلید واژه هایی چون ازدواج عموپورنگ با دختر شریفی نیا و یا منتشر شده و هیچ کدام صحت ندارد و او هنکر مجرد است.

بیوگرافی داریوش فرضیایی و عکس شخصی + سه بار شکست عشقی عموپورنگ

سه بار عاشق شدن و شکست عشقی

تازه ترین خبر درباره ازدواج داریوش فرضیایی این است که او در برنامه آرش ظلی پور اعتراف کرد که تا حالا سه بار عاشق شدم و عین سه بار هم شکست خوردم.
در بیست و یک سالگی دوست داشتم ازدواج کنم و سه بار خواستگاری رفتم و هر سه بار به دلیل بهانه های مالی جواب رد شنیدم.

در این رابطه بخوانید : بیوگرافی امیرمحمد متقیان

توصیه من به داریوش مادر: از حق هم که نگذریم داریوش در زندگی برای من سنگ تمام می‌گذارد. از بچگی‌اش هم همین‌طور بود و همیشه به حرف‌هایم گوش می‌داد، الان هم با وجود این‌که برای خودش مردی شده و به لطف خدا در کارش موفق است، اما هنوز در کارهایش با من مشورت می‌‌کند و حواسش به توصیه‌های من است، هر وقت به سفر راه دور می‌رود تا زمان برگشتش دلم عین سیر و سرکه می‌جوشد و مرتب با تلفن جویای حالش هستم.

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و مادرش عکس

همه برنامه‌هایش را دیده‌ام مادر: از همان روز اول که کارش را در رادیو شروع کرد تا به امروز که خدا را شکر برای خودش در تلویزیون جایگاهی پیدا کرده همه برنامه‌هایش را دنبال کرده‌ام. اگر ایراد و انتقادی هم به نظرم رسید وقتی به خانه رسید به او می‌گویم. وقتی در برنامه بالا پایین می‌پرد دلشوره می‌‌گیرم، به او می‌گویم «پسرم این همه ورجه و ورجه برای تو خوب نیست پا درد می‌گیری»، اما خب به این توصیه من گوش نمی‌کند. ناگفته نماند که معمولا روی نحوه لباس پوشیدنش در برنامه هم نظر می‌دهم.

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و همسرش +شکست عشقی و عکس

شایعه ازدواج با نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست بازیگر دوست داشتنی سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است که اخیرا شایعات فراوانی در فضای مجازی در مورد زندگی خصوصی او انتشار یافته است. نعیمه نظامدوست که هم اکنون در ترکیه به سر می برد، با گذاشتن لایوی در صفحه شخصی خود نسبت به شایعه ازدواجش واکنش نشان داد.

نظام دوست و داریوش فرضیایی در کارهایی مانند محله گل و بلبل، بچه محل، کلبه عمو پورنگ با یکدیگر همکاری داشته اند که گویا این همکاری های متداول آنها شایعه ازدواجشان را به دنبال داشته است.

او که این روزها در ترکیه به سر می‌برد، در بخشی از این لایو نیم‌ساعته گفت: «چه شایعاتی راه انداخته‌اید در فضای مجازی، عمو پورنگ دوست و همکار عزیز من است. ما با هم ازدواج نکرده‌ایم. لطفا از این شایعاتِ بد دست بردارید. او برادر من است، عزیز من است، پسر من است، ولی شوهرم نیست. مهاجرت هم نکرده‌ام و برای اولین بار است که آمده‌ام این‌جا برای کاری. این‌جا خیلی قشنگ است. منطقه آسیایی استانبول است و ایرانی‌ها کم‌تر این طرف می‌آیند. چون آن طرف شرایط توریستی بیشتری دارد.»

مادر داریوش فرضیایی کیست

مادر عمو پورنگ: دو دختر و پنج پسر دارم که متاسفانه چند سال قبل یکی از پسرانم را در اثر بیماری از دست دادم. از آن پسرم سه نوه دختر برایم به یادگار مانده است. آنهایی که من را از نزدیک می‌شناسند به خوبی می‌دانند که من تا چه حد عاشق فرزندانم هستم و نفسم به نفس آنها بسته است. داریوش فرزند یکی مانده به آخرم هست. من بین بچه‌هایم هیچ تفاوتی نمی‌گذارم و همه آنها را به یک میزان دوست دارم اما خب چون همه فرزندانم ازدواج کردند و تنها داریوش با من زندگی می‌کند، وابستگی بیشتری به او دارم و نمی‌توانم دوریش را تحمل کنم. ولی خب این وابستگی به معنای فرق گذاشتن من بین او و سایر بچه‌ها و نوه‌هایم نیست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. الان فقط خاله رزیتا رو بورسه بهترین مجری کودک دنیا فقط خاله رزیتاست عمو پورنگ شاگردش محسوب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *