عکس عمو پورنگ و بازیگر هندی در آغوش هم

عکس عمو پورنگ و بازیگر هندی در آغوش هم

عکس عمو پورنگ و بازیگر هندی در آغوش هم و عکس شاهرخ خان و عمو پورنگ در هند را در این بخش از عکس های بازیگران مجله شبونه مشاهده کنید.

عکس عمو پورنگ و بازیگر هندی در آغوش هم

در سفر به کشور هند ملاقاتی با بازیگر معروف و مشهور هندی شاهرخ خان ملاقاتی داشت.

عکس عمو پورنگ و بازیگر هندی شاهرخ خان در آغوش همعکس عمو پورنگ و بازیگر هندی شاهرخ خان

عمو پورنگ فیلم و تصاویری از ملاقات خودش و شاهرخ خان بازیگر مشهور و معروف و برجسته بالیوود منتشر کرده است.

عکس عمو پورنگ و بازیگر هندی شاهرخ خان

عکس های عمو پورنگ و شاهرخ خان و فیلم عمو هندی خواندن عمو پورنگ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و کاربران با ابراز رضایت از این ملاقات برای هر دو چهره محبوب و دوست داشتنی آرزوی موفقیت کردند.

کامنت های کاربران حکایت از سوپرایز شدنشان از این ملاقات دارد و با کامنت های سراسر شادی و انرژی بخش با عمو پورنگ همراهی کردند.

عکس عمو پورنگ و بازیگر هندی شاهرخ خان عکس عمو پورنگ و بازیگر هندی شاهرخ خان

داریوش فرضیایی که چندین سال است به عمو پورنگ مشهور است و بچه ها عاشق وی هستند از شخصیت های محبوب برنامه های کودک است و مردم ایران علاقه خاصی به خودش و شخصیتبی نظیرش دارند. بازیگران مرد
وی قصد و هدف این ملاقات و سفر به هند را عنوان نکرده و اما با عکس ها و دیدارش هوادران و علاقه مندانش را شگفت زده کرده است.

عکس های عمو پورنگ و شاهرخ خان

مجری برنامه کودک این عکس ها را در اینستاگرامش در کنار شاهرخ خان منتشر کرد. عکس های بازیگران

داریوش فرضیایی پیامی را با مضمون نوشت :
گر شاهرخ خواهی بینی … جور هندوستان باید کشید….
جمله جالب پورنگ در نوع خود خواندنی بود و شعر هر که طاووس خودهد جور هندوستان کشد می باشد.
عمو پورنگ از سال 1373 با برنامه پورنگ و تورنگ با اجرا در برنامه کودک وارد صدا و سیما شد.
در فیلمی که مجری برنامه به اشتراک گذاشته است با یک ترانه هندی و آواز به زبان هندی بازیگر هندی را سوپرایز کرده و باعث خوشحالی وی می شود.
رابطه دوستی و صمیمانه و نزدیک شاهرخ با عمو پورنگ و در آغوش کشیدن هم باعث تحسین همگان شده و کاربران فضای مجازی بارها این فیلم ها و تصاویر مشاهده کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. سلام شاهرخ خان. شما خیلی حذاب بازی میکنید. کاش شمارتون را داشتم و از نزدیک شما را ملاقات میکردم. به شما، خلاف کار، آدم خوب و…. بهتون میاد. البته ببخشید. من عاشق شما هستم. به گوری خانم بگوید هیچ وقت شما را از دست نده چون به نظر من بهترین مرد جهان شاهرخ خان. دمتون گرم. عاشقتان هستم.

  2. سلام شاهرخ خان. شما خیلی جذاب بازی میکنید. کاش شمارتون را داشتم و از نزدیک شما را ملاقات میکردم. من دیشب خواب شما را دیدم که به ایران آمدید و همین طور به خانه ای ما باخودم گفتم شاهرخ خان مردی بزرگ و معروف هست امکان ندارد.زن تو بهترین مرد دنیا را انتخاب کرد. دمتون گرم. عاشق تون هستم. هم مجنون شما هستند به خصوص من.

  3. سلام شاهرخ خان. شما خیلی جذاب بازی میکنید. کاش شمارتون را داشتم و از نزدیک شما را ملاقات میکردم. من دیشب خواب شما را دیدم که به ایران آمدید و همین طور به خانه ای ما باخودم گفتم شاهرخ خان مردی بزرگ و معروف هست امکان ندارد.زن شما بهترین مرد دنیا را انتخاب کرد. دمتون گرم. عاشق تون هستم. همه مجنون شما هستند به خصوص من.

  4. سلام شاهرخ خان. شما خیلی جذاب بازی میکنید. کاش شمارتون را داشتم و از نزدیک شما را ملاقات میکردم. من دیشب خواب شما را دیدم که به ایران آمدید و همین طور به خانه ای ما باخودم گفتم شاهرخ خان مردی بزرگ و معروف هست امکان ندارد.زن شما بهترین مرد دنیا را انتخاب کرد. دمتون گرم. عاشق تون هستم. همه مجنون شما هستند به خصوص من.هروز خواب و رویام این که برای اولین بار شما را ببینم و بغلتون کنم… همین…

  5. سلام شاهرخ خان. شما خیلی جذاب بازی میکنید. کاش شمارتون را داشتم و از نزدیک شما را ملاقات میکردم. من دیشب خواب شما را دیدم که به ایران آمدید و همین طور به خانه ای ما باخودم گفتم شاهرخ خان مردی بزرگ و معروف هست امکان ندارد.زن شما بهترین مرد دنیا را انتخاب کرد. دمتون گرم. عاشق تون هستم. همه مجنون شما هستند به خصوص من.هروز خواب و رویام این که برای اولین بار شما را ببینم و بغلتون کنم… همین…امیدوارم من برای شما طرفدار خوبی باشم و شما از من راضی باشید. کاش زود زود شما را ببینم. راستی جسارت نباشد به شما آدم خوب میاد، دزد میاد،…. همین کاراتون همه را مجنون کرد. प्यार का मतलब है शाहरुख खान ♥♥🌹🌹🌹

  6. سلام شاهرخ خان. شما خیلی جذاب بازی میکنید. کاش شمارتون داشتم و از نزدیک شما را ملاقات میکردم. من عاشق شما هستم. دیشب خواب شما را دیدم که به ایران آمدید و همین طور به خانه ای من. با خودم گفتم شاهرخ خان مرد بزرگ و معروف امکان نداره. جسارت به شما آدم خوب میاد، آدم دزد میاد،… همین کارتون همه را مجنون کردید. من خواب و رویام این که شما را ببینم و بغلتان کنم… همین… گوری خانم بهتربن مرد دنیا را انتخاب کرده.من از وقتی فلیم طرفدار را دیدم از اون به بعد فقط فلیم های شما را دیدم. کاش من برای شما بهترین طرفدار باشم و شما از من راضی باشید.فلیم دون را خیلی جذاب بازی کردید. کارا تون، هوش تون،…. دمتون گرم. همه این کار تون همه را مجنون کردید به خصوص من.به شما میگویند بازیگر. باز هم میگم دمتون گرم شاهرخ خان.درست صحنه های خشن که در فلیم دون و بقیه ای فلیم هاتون صحنه سازی ولی هر موقع که شما را میزدند انگار من را میزنند.دلم نمی خواهد به شما دروغ بگویم میخواستم اسمم را محمد بگذارم ولی با خودم گفتم یک طرفدار که عاشق بازیگر معروفی دروغ نمیگوید حرف آخرم: عشق یعنی شاهرخ خان.🌹🌹❤❤🌷🌷♥♥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *