(عکس) خودکشی روژان شریفی دختر 14 ساله سنندجی

(عکس) خودکشی روژان شریفی دختر 14 ساله سنندجی همه را شوکه کرد! اتفاقی عجیب که هنوز کسی نفهمیده علت این حادثه چه بوده است.

(عکس) خودکشی روژان شریفی دختر 14 ساله

متاسفانه روز گذشته دختر متولد 1385 بعد از اینکه به خانه برمیگردد در اتاقش خود را حلق آویز میکند و به زندگی خود پایان میدهد.

(عکس) خودکشی روژان شریفی دختر 14 ساله سنندجی

این دختر که کلاس اول راهنمایی بود در شهر سنه سنندج زندگی میکرد و بعد از اینکه غروب به خانه آمده است به اتاق خود رفته و اقدام به خودکشی کرده است خانواده وی هنوز در شوک این حادثه بودند و نمیدانند علت این تصمیم هولناک دخترشان چه بوده است.

دکتر مسعود قادی‌پاشا در نشستی با اشاره به مرگ ۵ هزار و ۱۴۳ نفر بر اثر خودکشی در سال گذشته، گفت: این رقم در مقایسه با سال ۹۷، به میزان ۰.۸ درصد رشد داشته است.

همچنین ببینید:

(عکس) خودکشی پدر امیرحسین مرادی + علت و جزئیاتماجرای خودکشی پدر امیرحسین مرادی + علت و جزئیات

معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: از این تعداد هزار و ۵۱۷ مورد از این خودکشی‌ها مربوط به زنان و بقیه (۳ هزار و ۶۲۶) مورد مربوط به مردان بود.

وی تصریح کرد: از نظر جمعیت بیشترین آمار خودکشی مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، ایلام و کرمانشاه و کمترین مربوط به خراسان رضوی، جنوی و سیستان و بلوچستان بود.

این مقام مسئول ادامه داد: بیشترین روش در خودکشی حلق‌آویز کردن و بعد از آن استفاده از سم بود. همچنین بیشترین متوفیان ناشی از خودکشی بین ۳۰ تا ۳۹ سال و سپس ۱۸ تا ۲۴ سال سن داشتند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا