فیلم / ماجرای کامل خودکشی سعید پسر 19 ساله در میدان شریعتی اردبیل

فیلم / ماجرای کامل خودکشی سعید پسر 19 ساله در اردبیل میدان شریعتی

فیلم / ماجرای کامل خودکشی سعید پسر 19 ساله در میدان شریعتی اردبیل

سعید پسر 19 ساله اردبیلی بوده که قبل از اینکه خودکشی کند ویدیویی از خود ضبط کرد و سپس در میدان شریعتی به بالای یک ساختمان رفته و خود را از بالای ساختمان به پایین پرت کرد و جان باخت.

ماجرای کامل خودکشی سعید پسر 19 ساله

البته این اتفاق مربوط به سال 1396 میباشد که در آن زمان حسابی جنجال به پا کرد و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

سعید پسر 19 ساله بعد انتشار ویدیویی که در آن به زبان ترکی صحبت میکرد خودکشی کرد او در این ویدیو از دوستان و خانواده اش طلب حلالیت کرد.

او در این ویدیو میگوید

«امروز روز آخرِ زندگیمه. می‌خوام از این دنیا برم دیگه. دیگه نمی‌کشم. این فیلمو برای کسایی که منو می‌شناسن و ازم بدی دیدن می‌ذارم که حلالم کنن. مامان حلالم کن. بابا حلالم کن. نشدم اون پسری که هر جا می‌ری باعث سربلندیت باشه. منو ببخش. مادر منو ببخش. سر رفقام سلامت. همتون سلامت باشین. سعیدتون رفت…»

 

این صحبت های پسر 19 ساله ای است که در اردبیل خود را از بالای یک ساختمان بلند به پایین انداخت و جان باخت.

ماجرا و علت خودکشی چه بود؟

از انگیزه‌های این جوان برای خودکشی هم اطلاعی در دست نیست اما طبیعتا هیچ کس از سرخوشی و حال خوب، خودش را نمی‌کشد. نکته دردناک ماجرا این است که در لحظه خودکشی سعید، تعداد زیادی از مردم در صحنه حضور داشتند اما کسی نتوانست جلوی خودکشی این پسر را بگیرد. دردناک‌تر این که برخی هم از صحنه خودکشی فیلمبرداری کردند و فیلم این اتفاق هولناک در فضای مجازی منتشر شد. البته که انتشار فیلم اصلا کار درستی نیست و برخی از کسانی که این کار را کرده بودند پس از دقایقی فیلم را برداشتند اما کار از کار گذشته بود و فیلم در ابعاد وسیعی منتشر شد.

همچنین ببینید:

ماجرای خودکشی 6 عضو یک خانواده در مشهد به صورت دسته جمعی

اتفاقی که می‌تواند حال بدِ والدین و اقوام و دوستان سعید را بدتر کند. انتشار خبر و فیلم این اتفاق دردناک واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *