فیلم / خودکشی پدر سیما جهانباز جنجال شد +جزئیات

فیلم / خودکشی پدر سیما جهانباز جنجال شد +جزئیات

خبر خودکشی پدر سیما جهانباز خبری است که در شبکه های اجتماعی منتشر دشه است و واقعیت ندارد هرچند که وضعیت روحی او بسیار ناراحت کننده بود که دل هر پدر و مادری را به درد می اورد.

فیلم / خودکشی پدر سیما جهانباز جنجال شد +جزئیات

ماجرای خودکشی پدر سیما جهانباز

خبر گم شدن دخترش با توجه اعتراضات اخیر فراموش شد در حالی که دو ماه پیش خبر گم شدن سما جهانبا تیتر اول رسانه های کشورمان بود اما بعد از مرگ مهسا امینی و اعتراضاتی که در پی داشت دیگر خبری از وضعیت خانواده جهانباز رسانه ای نشد و رسانه ها به آن نپرداختند.

به هر حال پرونده سما جهانباز هنوز تکلیفش روشن نیست و خانواده این دختر جوان حسابی نگران سرنوشت فرزندشان هستند و روزی صدبار میمیمرند و زنده میشوند.

از شانس بد این خانواده اعتراضات و حوادثی در کشور به وجود آمد که دیگر کسی سراغی از وضعیت این خانواده نگرفت و موضوع همچنان در حاله ای از ابهام است که ایا سیما ربوده شده و یا خدایی نکرده به قتل رسیده است.

به هر حال امیداریم که تکلیف خانواده جهانباز نیز روشن شود و فرزندشان هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردد.

دختر ناپدید شده در شیراز متولد دهه ۸۰، دانشجوی روانشناسی اهل اصفهان است. او در تاریخ ۲۵ تیر ماه در پی سفر به شیراز ناپدید و گم شده و در حال حاضر از او خبری در دست نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید ویدئوی جدیدی از درخواست پدر سما جهانباز برای کمک به پیدا شدن این دختر اصفهانی که در شیراز گم شده است را ببینید:

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

6 نظر

  1. معلومه ناراحتی .ولی جلو دوربین این اداهای مصنوعی رودرنیار..شاید فرار بوده..چطور مجتمع اسانسور روربین نداشتن.دوربین ها رو کنترل میکردین

  2. خانم معتمدآریا شما مادر تمام ایران هستید نسل من با وجود همچون شما زنان فداکار درک کردن شهیدها چقدر ستم دیدن و زجر کشیدن نه امسال دختران سردار….که با گوشی آیفون ۱۳ ویا نوه …..با کفش‌های۱۲۰میلیونی که ماهی ۶میلیون دلار حقوق دریافت میکنن و تا حالا آرزوی خرید لباس نو را نداشتن چون همیشه به لطف سفره انقلاب نو بودن وقتی پدرت جانباز باشه و یک ریال پول نگرفته باشه چون میگه اگر ریالی بگیرم چطوری اگر رفقای آمدن بخوابم به صورت خاکیشون نگاه کنم شما خواهران و مادران ما هستید اگر عفت یک بانو به تار موش هست پس باید چادری بر چشمان مردها بزنند تا نگاه با عفت داشته باشند

  3. کاوه زمانه

    اگر نمی‌توانیم باری از دوش کسی برداریم باری به أن اضافه نکنیم.
    چه دلیلی برای به قول شما اداهای مصنوعی ایشان وجود دارد.
    یک لحظه خود را جای ایشان بگذارید.
    یک سر سوزنی نوع دوستی برای انسان لازم است‌

  4. 😭😭😭😭😭😭

  5. ناصربهادری

    تف ولعنت خداوند برچشمان هیز هرنامردی که فقط مذکره وگرنه اگرهرزنی روعریان ببینی اصلا وابد آ بایدهیچ تاثیری رویت نزاره که بهش میگن جوانمرد باشرف چون خودشم خواهرمادرداره پس لطفا چرت نگو شماها مشگلتون اینه ظرفیت ندارین مگرقبل ازانقلاب هرکسی هرطوردوست میداشت لباس میپوشید ومینی ژوپ خیلی زیادبود چرا جوانان ونوجوانان ومردان اوزمان همه پرظرفیت بودن و دختراوپسرا مث خواهربرادربودن وهرگر خیانت نکردن اما حالا نامردان به دختربچهای زیرده سال تجاوزمیکنند بگو چرا اینگونست؟

  6. سلام این روزها زنان در حال غربال شدن هستند.فداکاری رواون مادر شهیدی کرد که 3تا 4تا یا 5تا فرزندش رو فرستاد جلو دشمن تا از کشورش دفاع کنن .روسری از سردر اوردن هم شد فدا کاری….؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *