خودکشی پسر اردبیلی و آخرین وصیت قبل از خودکشی

آخرین وصیت سعید پسر اردبیلی قبل از خودکشی

خودکشی پسر اردبیلی و آخرین وصیت قبل از خودکشی را در ادامه با توضیحات مقامات مسئول و اخرین حرف های سعی جوان نوزده ساله در ادامه در مجله شبونه بخوانید.

خودکشی پسر اردبیلی و آخرین وصیت قبل از خودکشی

فیلمی از لحظه خودکشی پسر اردبیلی در فضای مجازی شده که موجی از تاثر و غم را در بین کاربران شبکه های اجتماعی برانگیخته است.
پسر نوزده ساله ای به نام سعید با انتشار فیلمی از هدف و علت کار خود از ساختمان نیمه ساخته در میدان شریعتی اردبیل خود را به پایین ساختمان می اندازد و سقوط می کند.

خودکشی پسر اردبیلی و آخرین وصیت قبل از خودکشی

سعید در کلیپی صحبت کرده و بعد از خداحافظی از دوستان و آشنایانش به زندگیش پایان می دهد.
این جوان ۱۹ ساله پس از انتشار پستی در اینستاگرام خود اقدام به خودکشی کرد.

 

آخرین وصیت سعید

او در اینستاگرامش هدف و قصد خود را از انتحار آخرین حرف هایش را این چنین گفت: امروز آخرین روز زندگیمه، می خوام برم از این دنیا، دیگه نمی تونم تحمل کنم. این فیلمو برای این میذارم که اونایی که منو میشناسن اگه ازم بدی دیدن منو ببخشن. مادر منو ببخش، پدر منو ببخش، ببخش اگه نشدم اون پسری که هرجا بری اسم سعید بیاد سرتو بالا بگیری، منو ببخشید.. سلامت باشن دوستان.  سلامت بمونین. سعیدتون رفت…
جمعیت حاضر در صحنه خودکشی شاهد سقوط آزاد پسر جوان بودند.

 

خودکشی پسر اردبیلی و آخرین وصیت قبل از خودکشی

توضیحات دادستان اردبیل

سید ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: خودکشی جوان ۱۹ ساله اردبیلی 23 اسفند 96 با پرتاب خود و سقوط آزاد از یک ساختمان نیمه کاره در میدان شریعتی اردبیل انجام شده است.

وی گفت: این جوان قبل از خودکشی اقدام به انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود کرده و سپس خودکشی خود را انجام داده است.

خودکشی پسر اردبیلی و آخرین وصیت قبل از خودکشی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: شخصا در محل حضور پیدا کرده و صحنه را بررسی نمودم که هیچ گونه جنایتی در این موضوع مطرح نبود و علت و انگیزه این اقدام از طرف جوان ۱۹ ساله٬ هنوز در دست بررسی است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *