خودکشی پسر 14 ساله مینا نامداری واقعیت دارد؟

خودکشی پسر 14 ساله لایو مینا نامداری واقعیت دارد؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خودکشی پسر 14 ساله لایو مینا نامداری

چند روز پیش لایو اینستاگرامی یک پسر 14 ساله با مینا نامداری شاخ اینستاگرامی حسابی در فضای مجازی بازتاب داشت و حتی صدا و سیما و بسیاری از کارشناسان فضای مجازی درباره آن گزارش هایی ارائه دادند این پسر 14 ساله از خودارضایی هایش برای مینا نامداری میگفت که باعث شوکه شدن این شخص نیز شده بود.

خودکشی پسر 14 ساله لایو مینا نامداری واقعیت دارد؟

فیلم لایو آنها در فضای مجازی تا میلیون ها بار دیده شد و آبروی پسر نوجوان نیز به خطر افتاد و حتی زمزمه هایی مبنی بر خودکشی او منتشر شد اما پیگیری خبرنگاران مشخص شد که او خودکشی نکرده است و بلکه توسط پدر و مادرش محدود شده که دیگر در فضای مجازی پیدایش نشود.

پسر نوجوان 14 ساله در لایو اینستاگرامی حرفهای عجیب و غریبی را بازگو کرد که موجب تعجب و شگفتی کاربران و بسیاری از خانواده ها شد.

کمپین بعدی باعنوان «فساد در اینستاگرام را جدی بگیرید» ثبت شده و می‌نویسد: «این لایو از پشت‌پرده فساد در اینستاگرام و نابودی نوجوانان در این باتلاق، پرده برداشت. آنقدر این فاجعه بزرگ بود که حتی خود این زن شرم کرده و خجالت‌زده خودش را مفسد فی‌الارض می‌خواند! حتی غیرت آن زن از برخی از مسؤلین بیشتر است. از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهیم ساده از کنار این مسأله عبور نکنند.»

مخاطب بعدی از موضع منفعلانه وزیر ارتباطات گلایه کرده و می‌نویسد: «این لایو نشان می‌دهد که مسئولان وزارت ارتباطات در خواب سنگین غفلت فرو رفته و هیچ اقدامی در جهت مدیریت این فضا به‌ویژه پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی ندارند. آنچه مصیبت است، واکنش وزیر ارتباطات است که بجای رفع دغدغه هزاران معلم و پدر و مادر و حل اساسی معضلات شبکه‌های خارجی، فرار رو به جلو داشته و صرفا توصیه به کمک به نوجوان ۱۴ ساله را دارند.»

 

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا