دارا دوم چیست؟ همه چیز درباره صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی

دارا دوم چیست؟ همه چیز درباره صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی

دارا دوم چیست؟ همه چیز درباره صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همه چیز درباره صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی

با آغاز سال 1399 شاهد تحولات زیادی در عرصه بورس بودیم افزایش سهام بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها باعث شد که مردم به سمت آن هجوم بیاورند و شروع سرمایه گذاری در بورس کردند و حتی آنهایی که هیچگونه تجربه ای در این زمینه نداشتن در بورس سرمایه گذاری نمودند.

دولت نیز حمایت های زیادی از سهامداران کرد مثل عرضه صندوق‌های ETF دولتی و آزادسازی سهام عدالت که دست مردم را برای سرمایه گذاری و خرید و فروش سهام بازگذاشت.

دارا دوم چیست؟ همه چیز درباره صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی

هرچند که این روزها با وضعیت قرمز بورس بسیاری از مردم متضرر شده اند و حتی برخیها معتقدند که این کار کاملا عمدی بوده و دولت سعی داشت از جیب مردم کسری بودجه خود را تامین کند

اکنون پس از عرضه صندوق دارا یکم که شامل سهام‌های بانکی و بیمه‌ای بود، صندوق سرمایه گذاری دارا دوم که یک صندوق etf یا صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس می‌باشد را عرضه نمود. هدف از انتشار این مطلب بررسی صندوق دارا دوم و شرایط پذیره نویسی آن می‌باشد.

همچنین ببینید:  گشايش اقتصادي دولت چیست؟ 

دارا دوم چیست؟

اقتصاد برتر نوشت: دومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی، صندوق دارا دوم نام دارد که با هدف دسترسی اکثر مردم به بازار بورس و ارتقاء وضعیت اقتصادی خانواده‌ها از سوی دولت عرضه می‌گردد. تا کنون زمان دقیق پذیره نویسی آن مشخص نشده است. ثبت نام این صندوق برای عموم آزاد بوده و خریداران به مدت ۲ هفته پس از ابلاغ زمان دقیق پذیره نویسی برای خرید آن زمان دارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *