داستان سریال سرگیجه چیست سریالی درباره شک به همسر و خیانت

داستان سریال سرگیجه چیست قسمت اول تا آخر سریال سرگیجه

داستان سریال سرگیجه چیست سریالی درباره شک به همسر و خیانت

داستان سریال سرگیجه چیست

داستان سریال سرگیجه درباره کاراکتری به نام پیمان با بازی حامد بهداد است که یک نفر به او زنگ میزند و میگوید همسرت در فلان رستوران با یک مرد غریبه است .پیمان خود را به رستوران میرساند و می بیند که همسرش فریبا (رعنا آزادی ور) با کامران (رفیق صمیمی پیمان) با بازی هادی حجازی فرد در رستوران مشغول صحبت است.

پیمان منتظر می ماند ملاقات انها تمام شود سپس به سراغ کامران میرود و میگوید با همسرش چکار داشته که در پاسخ های او پیمان را قانع نمیکند و با هم دریگر شده و کامران بر روی زمین می افتد.

پیمان فکر میکند کامران فوت کرده است و از انجا میرود و مجدد پشیمان شده و به محل درگیری برمیگردد اما خبری از کامران نیست.

حالا همه نگران کامران هستند اما نمیدانند که کامران با پیمان درگیر شده و چه اتفاقاتی رخ داده است.

پیمان از همسرش سوال میکند که چرا با کامران قرار داشته و همسرش میگوید که قرار کاری بوده است ولی پیمان قانع نمیشود اما همچنان به احتمالی که خودش میدهد شک دارد.

خلاصه قسمت های 5 تا 9 سریال سرگیجه

در روز سالگرد ازدواج پیمان (بهداد) و فریبا (آزادی‌ور)، درحالی‌که که پیمان در حال تهیه و تدارک یک مهمانی غافل‌گیرکننده برای فریبا است و کلی دارد برای برنامه‌ریزی‌اش زحمت می‌کشد، یک تماس تلفنی باعث می‌شود تا اوضاع خراب‌تر شود. یک تماش ناشناس به او می‌گوید: «بیا زن‌ت رو از این‌جا جمع کن.» پیامی که درنهایت او را متوجهِ این می‌کند که کامران با همسرش در رستوران یک هتل جلسه گذاشته‌اند و کنش‌های مشکوکی دارد بین آن‌ها اتفاق می‌افتد. چیزی که درنهایت باعث درگیری کامران و پیمان شده و اتفاقی که نباید بیفتد می‌افتد. ضربه‌ای به سرِ کامران می‌خورد و پیمان، که مستأصل و ترسیده است، او را رها می‌کند و به‌سمت خانه بازمی‌گردد. دیگر تا آخر شب خبری از کامران نمی‌شود و حالا نگرانی خانواده‌اش بابت غیاب او به مسائل دیگر فیلم اضافه می‌شود.

ماجرای سریال از جایی آغاز می‌شود که ما متوجه یک کلاه‌برداری از شرکتی به‌مدیریت کامران زاهدی (حجازی‌فر) می‌شویم. این‌طور به‌‌نظر می‌رسد که سایت شرکت هک شده و کسی آدرس وَلِت موجود در سایت را عوض کرده است تا ارزهای دیجیتال واریزی به حساب دیگری منتقل شود و این‌گونه، کلی پول از چنگ شرکت و شرکای اصلی‌اش ــ حجازی‌فر و دهکردی و بهداد ــ و متعاقبن مشتری‌های آن درآمده است و حالا آن‌ها باید بگردند تا پرتقال‌فروش را بیابند. این اما فقط بهانه‌ای برای آغاز ماجرا و آشناشدن مخاطب با روابط کاراکترهاست. هر چه در جریان داستان جلوتر می‌رویم، مسائل پیچیده‌تر از آنی می‌شوند که در ابتدا به‌نظر می‌رسیدند.

همچنین ببینید:

سریال سرگیجه داستان شبیه سریال های ترکیه ای

سریال سرگیجه با ترکیب جذابی از بازیگران، سریالی در ژانر درام و رازآلود است. در این سریال پیمان(با بازی حامد بهداد) در اثر یک سوء‌تفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی‌فر) درگیر می‌شود و گمان‌ها به این سمت می‌رود که شاید قاتل کامران، پیمان باشد. اما پیمان زیر بار این اتهام نمی‌رود. با این حال ماجراهایی برای پیمان اتفاق می‌افتد که احتمال دارد به قیمت تمام شدن زندگی او باشد

داستان سریال سرگیجه چیست قسمت اول تا آخر سریال سرگیجه

احساس تعلیق

احساس تعلیق در قسمت اول واقعا به شکل برجسته‌ای خودنمایی می‌کند؛ بخصوص یکی دو سکانس آخر که جستجوی پیمان به دنبال همسرش و سپس تعقیب کامران را نشان می‌دهد، تپش قلب مخاطب را به شکل لذتبخشی بالا می‌برد، بدون اینکه روح و روان او را آزار بدهد و بخراشد.

اگر سریال بتواند با همین ریتم مناسب در قسمت‌های بعدی ادامه پیدا کند و اگر بتواند معما‌ها و راز و رمز‌های داستان را به نحو منطقی گسترش بدهد و عمیق‌تر کند، «سرگیجه» به اثری قابل تحسین و دیدنی تبدیل خواهد شد که می‌تواند نقطۀ درخشانی در کارنامۀ بازیگران و سازندگانش باشد.

داستان سریال سرگیجه چیست قسمت اول تا آخر سریال سرگیجه

نقد سریال

نوشتن درباره یک سریال بعد از پخش دو قسمت، منطقی نیست و بر اساس تعاریف و سنت رایج نوشتن درباره سریال به طور فنی باید بعد از گذشت چند قسمت باشد تا قصه و شخصیت پردازی شکل بگیرد.

اما در این میان و انبوه تولیدات نا امید کننده در پلتفرم های مختلف در این سال ها، برخی از تولیدات یک سر و گردن بالاتر هستند که می شود به لحاظ فُرم و محتوا آن را تحلیل کرد.

تعداد این مجموعه های با کیفیت در این سال ها خیلی کم بوده است. سرگیجه که به تازگی پخش شده است، در گام اول و آغاز امیدوار کننده پیش رفته است و مهم ترین ویژگی اش این است که از قصه جوندار و محکمی بهره می برد.

کندترین داستان

«سرگیجه» یکی از کُندترین روایت ها در میان سریال های شبکه نمایش خانگی را دارد.

حضور اسپانسر در سریال بیشتر از عرف رایج است و نحوه تبلیغ محصول آن نیز در نوع خود جالب است!

سریال سعی می کند تعلیق بسازد اما تقریباً می توان گفت تمام تعلیق های سریال از همان ابتدا ناکارآمد هستند.

«سرگیجه» بازیگران توانایی دارد اما از آن ها بازی های معمولی را شاهد هستیم که بیشتر به دلیل شخصیت پردازی ضعیف شان است.

علاقه عجیب کارگردان برای به تصویر کشیدن سکانس های زائد مانند رانندگی، در نوع خودش جالب است!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *