داستان سریال سیاه چاله درباره چیست آیا واقعیت دارد؟

داستان سریال سیاه چاله درباره چیست آیا واقعیت دارد؟

داستان سریال سیاه چاله درباره چیست آیا واقعیت دارد؟

خلاصه داستان سریال سیاه چاله

داستان سریال سیاهچاله درباره یک مرد ۶۰ ساله به نام جمشید را بازگو می کند که در کهنسالی دچار بیکاری و اجاره نشینی شده است.

در این وضعیت است که جمشید مجبور می شود به خانه پدری خود در خارج از شهر برود،

و به همین واسطه است که از ماجرایی مطلع می شود که تصور می کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید ولی اقدام او تمام اعضای خانواده را وارد چاله ای بزرگ تر می کند.

این اثر به دلیل مزیت های منحصر به فرد خود نظیر داستان زیبا، بازیگران توانا و البته تیم فنی با تجربه، توانسته به یکی از بهترین گزینه ها برای پر کردن اوقات فراغت کاربران بدل شود.

سریال The Black Hole محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد و به کارگردانی حسین نمازی در سال 1402 ساخته شده است. در سریال سیاه چاله بازیگرانی چون عباس جمشیدی فر، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، غلامرضا نیکخواه، ژاله صامتی، مهران احمدی، رضا بهبودی، و… به ایفای نقش پرداخته اند. سریال The Black Hole محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد و به کارگردانی حسین نمازی در سال 1402 ساخته شده است. در سریال سیاه چاله بازیگرانی چون عباس جمشیدی فر، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، غلامرضا نیکخواه، ژاله صامتی، مهران احمدی، رضا بهبودی، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

سیاه چاله سریالی با طنز فراوان

اگر به دنبال تماشای یک سریال جذاب در شبکه نمایش خانگی باشید، بدون شک این روز ها انتخاب های فراوانی خواهید داشت که هر کدام از آن ها به نحوی می توانند شما را سرگرم سازند. اما در این میان هیچ کدام نمی تواند جایگزین سریال های کمدی و درام شود. همین عامل هم باعث شده تا این دسته از سریال ها جزو پر طرفدار ترین تولیدات شبکه نمایش خانگی باشند. سریال سیاه چاله یکی از معروف ترین و البته جدید ترین آثاری بوده که در این زمینه انتشار یافته است.

این اثر به دلیل مزیت های منحصر به فرد خود نظیر داستان زیبا ، بازیگران توانا و البته تیم فنی با تجربه ، توانسته به یکی از بهترین گزینه ها برای پر کردن اوقات فراغت کاربران بدل شود. با این حال بخش زیادی از مردم با آن آشنایی ندارند. ما در ادامه این مقاله مروری بر روی این اثر داشته و مازاد بر این چند جایگزین را هم برای آن معرفی خواهیم کرد. لذا اگر به دنبال دانلود سریال سیاه چاله هستید، حتما ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *