اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس سریال سیاهچاله

اسامی بازیگران سریال سیاهچاله عبارتند از: حسن پورشیرازی ، ژاله صامتی ، مهران احمدی ، شهره سلطانی ، الناز حبیبی ، بهرنگ علوی ، مجید نوروزی ، رضا بهبودی ، عباس جمشیدی فر ، غلامرضا نیکخواه ، بیوک میرزایی که در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله خواهیم پرداخت.

حال پس از انتشار آخرین ساخته خود در سینما و استقبال خوب تماشاگران از فیلم شادروان، حسین نمازی قرار است، که در سال ۱۴۰۲ اولین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی را وارد بازار نماید، که انتظار می‌رود همانند دیگر ساخته‌های این کارگردان با استقبال خوب تماشاگران نیز مواجه گردد. حسین نمازی در رزومه کاری خود فیلم و سریال‌های اندکی را کارگردانی کرده است، اما در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی جوایز متعددی نیز به دست آورده است. یکی از ویژگی‌های فیلم و سریال‌های این کارگردان این است، از فیلمنامه‌های دیگر افراد استفاده یا کپی نکرده است و همیشه نگارش فیلمنامه را خود او بر عهده داشته است، که این را می‌شود یکی از خصلت‌ها و ویژگی‌های خوب این کارگردان به شمار آورد.

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

درباره سریال سیاه چاله

سیاهچاله از سریال های شبکه نمایش خانگی بوده که توسط حسین نمازی کارگردانی و توسط آقای سعید خانی تهیه‌کنندگی شده است این سریال در سال ۱۴۰۱ تولید و در سال ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلمنت عرضه شد.

آقای نمازی کارگردان سریال سیاه چاله در کارنامه خود سریال حوالی پاییز را دارد اما این اولین سریال ژانر طنز و کمدی بوده که برای شبکه نمایش خانگی می سازد.

از کارهای طنز حسین نمازی می‌توان به فیلم سینمایی شادروان اشاره کرد که یکی از فیلم های پرفروش در سینما بود.

خلاصه داستان سریال سیاه چاله

داستان سریال شادروان درباره کاراکتری به نام جمشید بوده که به همراه خانواده در تهران زندگی می کنند اما به دلیل تورم و مشکلات مالی ناچار می شوند تهران را رها کرده و به خانه پدری اش در حاشیه شهر بروند خانه قدیمی که شرایط بسیار نامناسبی دارد بعد از مهاجرت به حاشیه شهر و خانه پدری اش متوجه می‌شود که در این خانه لوله کشی نفت رد می شود و به فکر دزدیدن نفت از این لوله کشی به سرش می‌زند موضوع را با خانواده در میان می‌گذارد و تصمیم می گیرد که از نفت استخراج کند و آن را به فروش برساند اما بعد از مدتی مصیبتی برای او به وجود می آید و وزارت نفت متوجه این ماجرا شده و پای کمیسیون امنیت ملی به ماجرا باز میشود که داستان بسیار جذاب و طنز پیش خواهد رفت.

بیوگرافی بازیگران سریال سیاهچاله

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

  • حسن پورشیرازی

بیوگرافی حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی متولد سال ۱۳۳۶ بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است و دارای مدرک لیسانس تئاتر می باشد. مهناز افضلی همسر حسن پورشیرازی است. مهناز افضلی در سال ۱۳۴۲ در قصر شیرین متولد شد. دارای مدرک لیسانس هنر از دانشگاه تهران می باشد. مهناز افضلی دوره دو ساله بازیگری را در مدرسه هنر پیشگی آناهیتا در تهران گذراند. بازی در نمایش های آماتوری را از سال ۱۳۵۷ تجربه کرد. همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۵ با فیلم گزارش یک قتل کاری از محمدعلی نجفی آغاز کرد.

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

  • بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر زن ایرانی، متولد سال 1351 در تهران و اصلیت لرستانی دارد. او فارغ التحصیل در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر تهران است. ژاله صامتی از همان دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقمند بوده و به همین دلیل در رشته تئاتر به تحصیل پرداخت. فعالیت هنری خود را در سال 1372 با نقش آفرینی در فیلم “دت یعنی دختر” شروع کرد. خانم صامتی نامزد دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر برای حضور در فیلم های آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (1394) و درخونگاه (1397) شد.

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

  • بیوگرافی مهران احمدی

مهران احمدی متولد 1352 در تهران می‌باشد. فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسـت، برای در اوردن خرجی دانشگاه مدتی رو در رستوران گارسونی میکرده اسـت. خانواده احمدی درسال‌هـای کودکی او مدتی بـه نیشابور می روند تا مهران احمدی چند سالی را در گروه‌هـای آماتور تئاتری نیشابور دست بـه تجربه بزند.

احمدی در دوره دبیرستانش در نیشابور، نمایش‌هـای تئاتر زیادی را کارگردانی میکند کـه عبدالرضا کاهانی هم در آن‌ها نقش‌آفرینی داشته اسـت، کارگردانی کـه درسال‌هـای بعدی زندگی مهران احمدی بـه چهره‌ای پراهمیت تبدیل میشود. او هم چنین در کانون تئاتر نیشابور با حامد بهداد هم‌کلاسی بوده اسـت.

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

  • بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی در سال ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است. وی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف‌های آوازی را نزدهنگامه اخوان آموزش دیده‌است.او خود را گیاه‌خوار معرفی کرده.

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

  • بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد سال ۱۳۶۷ در تهران و دارای فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی است. او که از کودکی به بازیگری علاقمند بود، این علاقه پای او را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باز کرد. ۱۱ ساله بود که به گروه تولید سریال «دفترچه خاطرات» به کارگردانی سعید سلطانی معرفی شد و پس از دادن تست برای حضور در این کار انتخاب شد. پس از آن در سال ۸۵ در سریالی دیگر از سعید سلطانی به نام «سال های برف و بنفشه» نقش آفرینی کرد و در سال ۸۶ نیز در سریال «روزگار قریب» ساخته ی کیانوش عیاری حضور یافت.

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

  • بیوگرافی بهرنگ علوی

بهرنگ علوی در سال ۱۳۵۹ در بیمارستان آزادى تهران به دنیا آمد. وی تک فرزنداز یک خانواده سه نفره است. پدر او فرهنگى و از مدیران آموزش و پروش و مادرش از مدیران شرکت مخابرات است.وی مجرد است و دارای فوق دیپلم نقشه کشى با کامپیوتر و فارغ التحصیل بازیگرى ازاولین دوره کلاسهاى کارنامه است. او از کودکى به شدت به بازیگرى علاقه داشت و بازیگرى را از تاتر مدرسه آغاز کرد. در سنین نوجوانى با یک تاتر مدرسه اى بهترین بازیگر منطقه ۶ و استان تهران شد.

اسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستاناسامی بازیگران سریال سیاه چاله با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

 

  • بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را از کودکی تجربه کرده و بعد به صورت آکادمیک به این حرفه و هنر پرداخته است.

این بازیگر مرد ایرانی فارغ التحصیل هنرستان کمال الملک است که در رشته نمایش در این هنرستان به تحصیل مشغول بوده است. او همچنین دارای مدرک لیسانس در رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است و در ضمن دارای مدرک فوق لیسانس در رشته کارگردانی هم هست. گفتنی است که مجید نوروزی بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارد و عضو گروه هنری تئاتر شايا هم هست.

سال 1381 وقتی 11 ساله بودم از طریق آقای حسینی وارد عرصه تئاتر شدم ، ایشان به مدرسه ما آمدند و از بچه ها تست بازیگری گرفتند که من قبول شدم بعد از آن به کانون حر معرفی شدم و زیر نظر سید جواد هاشمی دوره دیدم ، محیط آنجا بسیار عجیب بود ، جو دوستانه و استاد خیلی خوبی داشتیم.

سریال سیاه چاله چند قسمت اسـت؟

این اثر در 15 قسمت 45 دقیقه اي منتشر شده اسـت. این مقدار برای یک اثر کمدی بسیار ایده آل اسـت چرا کـه میتواند برای مدت زمان بیشتری کاربران را سرگرم کند. ترکیب کلی این عوامل باعث شده تا تعداد زیادی از افراد بـه دنبال سریال سیاه چاله باشند.

عوامل سریال سیاه چاله

مدیر فیلم برداری: رضا شیبانی

تدوین‌گر: خشایار موحدیان

طراح صحنه: سیامک احصائی

لباس: آرام موسوی

گریم: امید گلزاده

مدیر تولید: غلامرضا عطاییان

برنامه‌ریز: علی جودی

دستیار اول کارگردان: سعید بیات

صدابردار: سید محمود کاشانی

صداگذار: حسین ابوالصدق

عکاس: امیرعلی نصیری

نقد سریال سیاهچاله

کاراکترهای قصه «سیاه‌چاله» نیز کمک زیادی به قصه نکرده‌اند. پدر خانواده به عنوان فردی ساده و نه چندان باعرضه، داماد سودجو و منفعت طلب قصه و مادری نگران و زودجوش، تیپ‌هایی تکراری هستند و تبدیل به شخصیت‌هایی بامزه نشده‌اند. بازیگران سریال نیز در نقش این کاراکترها، عملکرد قابل توجهی ندارند. ژاله صامتی با وجود سابقه خوبی که در کمدی دارد و آخرین‌بار در سریال «زیرخاکی» حضور درخشانی داشت، در «سیاه‌چاله» کمی خودش را تکرار کرده است. بازی او در بعضی لحظات، مخاطب را به یاد بازی‌اش در «زیرخاکی» می‌اندازد. شخصیت «جمشید» و بازی حسن پورشیرازی نیز، شباهت‌هایی به کاراکتر و بازی او در سریال «باخانمان» دارد. الناز حبیبی، شهره سلطانی، مجید نوروزی و مهران احمدی هم بازی متوسطی دارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *