دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۲ دوم (سیاهچاله قسمت 2) کامل

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۲ دوم (سیاهچاله قسمت 2) کامل

قسمت 2 سریال سیاهچاله منتشر شد قسمت دوم سیاه چاله را در این صفحه دانلود کنید سریال جدیدی که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و بازیگران زیادی دارد.

دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۲ دوم (سیاهچاله قسمت 2) کامل

سریال سیاه چاله یکی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی با موضوع طنز بوده که این روزها جای خالی سریال های طنز کاملاً احساس می شود.

قسمت 2 سریال سیاهچاله

دانلود با لینک مستقیم

سریال سیاه چاله یکی از کارهای کمدی بوده که توسط حسین نمازی کارگردانی شده است آقای حسین نمازی در کارنامه خود سریال حوالی پاییز را دارد و همچنین فیلم های آپاندیس و شادروان و طبقه یک و نیم را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

درباره سریال سیاه چاله

بدون شک سریال سیاهچال یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی خواهد بود چرا که آقای نماز خیلی خوب می داند که چگونه یک کار طنز را در مقابل دوربین ببرد بیشتر این کار را با فیلم سینمایی شادروان انجام داده بود تهیه کننده سریال سیاهچاله آقای سعید خانی میباشد در این سریال بازیگرانی همچون ژاله صامتی و شهره سلطانی و مهران احمدی و الناز حبیبی و علی شادمان بازی می کنند داستان سریال درباره یک مردی به نام جمشید بوده که در سن ۶۰ سالگی �کار می‌شود و با توجه به این که اجاره نشین است شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند و مجبور میشود به خانه پدری که در خارج از شهر است مهاجرت کنند ولی متوجه می‌شود که در خانه پدری شاش لوله کشی نفت رد شده است و حالا می خواهد از این لوله نفت استخراج کند و آن را به فروش برساند که درگیر اتفاقات مختلفی می شود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *