دابسمش شقایق دهقان جنجال شد

دابسمش شقایق دهقان جنجال شد

دابسمش شقایق دهقان جنجال شد

الهام پاوه نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از خود در کنار مزار پدرش کشف حجاب کرد. حالا شقایق دهقان نیز به این کشف حجاب واکنش نشان داده است.

دابسمش شقایق دهقان جنجال شد

شقایق دهقان مدت طولانی است که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته است. شقایق دهقان یک فرزند پسر دارد. شقایق دهقان گویا دوباره ازدواج کرده است. شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما بود. عکس جدید شقایق دهقان را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید.

شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به دلیل کار پدرش در ساری ساکن شدند و سپس به تهران آمدند. او دو خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد.

دهقان که به قول خودش تا هفده سالگی زندگی آرام و یکنواختی داشته فعالیت هنری اش را در همین سن با ثبت نام در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگسرای امیر کبیر در قیطریه آغاز کرد. دو سال بعد در بحبوحه امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان، از طرف یکی از معلم‌های کلاس عروسک‌گردانی به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد. این معرفی برای او سرآغاز فعالیت هنری و بازیگری شد، زیرا از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه (بازیگر) معرفی شد و طی همکاری با گروه او در یک نمایش جدی بازی کرد. در این زمان برای برنامه کودک هم نویسندگی می‌کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *