دانلود آهنگ گجلر چیخارام باخارام آیا (آهنگ اصلی و ریمیکس) آهنگی زیبا و جذاب که به عنوان یکی از بهترین آهنگ های ترکی شناخته میشود.

دانلود آهنگ گجلر چیخارام باخارام آیا (آهنگ اصلی و ریمیکس) با ترجمه

دانلود آهنگ گجلر چیخارام باخارام آیا (آهنگ اصلی و ریمیکس) آهنگی زیبا و جذاب که به عنوان یکی از بهترین آهنگ های ترکی در ((موزیکدل)) شناخته میشود.

دانلود آهنگ گجلر چیخارام باخارام آیا (آهنگ اصلی و ریمیکس) آهنگی زیبا و جذاب که به عنوان یکی از بهترین آهنگ های ترکی شناخته میشود.

دانلود آهنگ گجلر چیخارام باخارام آیا

تورال حسینو گدرم گدرم Tural Huseynov Gederem Gederem با پند کیفیت را به همراه متن ترانه و ترجمه فارسی این آهنگ را موزیکدل ببینید.

دانلود با کیفیت اصلی

موسیقی کلاسیک ترکیه اوج خود را در دهه 1970 داشته باشد، اما تاریخ آن به امپراتوری عثمانی باز می گردد. فرهنگ سفر به بررسی خاستگاه موسیقی کلاسیک ترکی و موسیقی محلی و جایگاه آنها در قرن بیست و یکم می پردازد.

بر کسی پوشیده نیست که امپراتوری عثمانی یکی از فعال ترین دوره های ترکیه برای هنر بوده است. از منظر موسیقی، قرن سیزدهم یک سیستم‌بندی موسیقی را به همراه داشت، به این معنی که ترک‌ها ماکام (نظام مختلف حالت‌ها یا مقیاس‌ها) آسیا و آناتولی را پذیرفتند و خلاقانه اوج گرفتند. در اواخر قرن 14 و 15، تحقیقات در مورد موسیقی عثمانی و سیستم های آن شروع به ظهور کرد، که بعدها منجر به تدریس موسیقی، به ویژه در هنرستان کاخ شد.

تا قرن بیستم، موسیقی ترکی در سراسر حوضه مدیترانه با سبک‌های منحصربه‌فردی که از حوزه‌های مختلف زندگی روستایی و شهری پدیدار می‌شد، گسترش یافت. به غیر از موسیقی کلاسیک عثمانی-ترکی، این سنت موسیقی محلی، که ریشه در آسیا نیز دارد، در سراسر آناتولی گسترش یافت. رپرتوار غنی که به دست هنرمندان و هنرمندان محلی توسعه یافته و پیشرفت کرده است، همه جنبه های رویدادهای طبیعی و اجتماعی آن زمان را منعکس می کند. در ربع اول قرن بیستم، با تغییر یک حوزه سیاسی کاملاً جدید، فرهنگ موسیقی ترکیه را تغییر داد. در این دوره بود که نفوذ غرب بیشتر بود، زیرا ترک ها فرهنگ غرب، به ویژه موسیقی غربی را از نزدیک تجربه کردند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *