دانلود تیتراژ سریال پرگار (تیتراژ پایانی سریال پرگار و تیتراژ ابتدایی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پرگار (تیتراژ پایانی سریال پرگار و تیتراژ ابتدایی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پرگار (تیتراژ ابتدایی و تیتراژ پایانی تیتراژ سریال پرگار) را با کیفیت 320 و 128 در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود تیتراژ سریال پرگار

به محض پخش این مجموعه تیتراژ ابتدایی و پایانی آن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

دانلود آهنگ

مجموعه جذاب پرگار از روز شنبه 26 بهمن 1398 بر روی انتن شبکه اول سیما خواهد رفت و بدون شک مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت این مجموعه توسط آقای شهرام شاه حسینی کارگردانی شده است و بازیگران مطرح زیادی در ان به ایفای نقش پرداخته اند که میتواند به جذابیت این مجموعه بیافزاید.

داستان جذاب این کار درباره مشکلات اجتماعی بوده که بسیاری از جوانان کشورمان را در بر گرفته است و کارگردان سعی کرده بتواند نحوه مقابله با انها را بیان کند تا جوانان از مواجه شدن با این مشکلات امادگی داشته باشند و بتوانند با ان مقابله کنند.

دانلود تیتراژ سریال پرگار (تیتراژ پایانی سریال پرگار و تیتراژ ابتدایی)

چگونه برخورد کردن با تکنولوژی و همچنین تاثیر خانواده ها با تربیت فرزندان از دیگه اهداف این مجموعه میباشد.

خلاصه داستان

یک دختر جوان که برای ادامه تحصیلی در مقطع دکترا راهی تهران میشود و خانواداش نیز خانه خود را در شهرستان رها کرده و به همراه این دختر به تهران می ایند اما این دختر و خانواده اش درگیر یک سری مسائل میشود که داستان این مجموعه را شکل میدهد.

این مجموعه تلویزیونی هرشب به غیر از پنجشنبه‌ها پس از بخش خبری ساعت ۲۱ نمایش داده می‌شود و تکرار آن ۱:۳۰ بامداد و ۹:۳۰ صبح و ۱۵:۰۰ بعدازظهر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «پرگار» به تهیه کنندگی امیر پور رحمانی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۹ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید و به مرحله پخش رسیده است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *