دانلود زندگی پس از زندگی سید رضا بیضایی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ + پخش آنلاین

دانلود زندگی پس از زندگی سید رضا بیضایی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ + پخش آنلاین

دانلود برنامه زندگی پس از زندگی سید رضا بیضایی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ + پخش و تماشای آنلاین امشب 13 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود زندگی پس از زندگی سید رضا بیضایی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ + پخش آنلاین

دانلود زندگی پس از زندگی سید رضا بیضایی

زندگی پس از زندگی از برنامه های جالب و جنجالی این روزهای صداوسسیما بوده که به زندگی بعد از مرگ میپردازد و توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد آقای عباس موزون تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را بر عده داشته و توانسته نشان بدهد که چه مجری قابلی است.

این برنامه در سه فصل تولید شده است که دوفصل گذشته آن هم بسیار پرمخاطب دنبال میشد.

در این قسمت آقای رضا بیضایی مهمان برنامه شده است و از اتفاقات بعد از مرگش میگوید او بعد از یک اتفاق به کما رفته و دنیایی برزخ را مشاهده میکند بدون شک حرف های او بسیار شنیدی و جالب است و به شما پیشنهاد میکنیم که حتما صحبت ها و تجارب او از دنیای برزخ را تماشا کنید این سی و دومین قسمت از برنامه زندگی پس از زندگی بوده که بدون شک بسیار مهیج دنبال میشود.

سایت راشدون دانلود برنامه زندگی پس از زندگی 1401 قسمت 32 فصل سوم 3 که از شبکه چهار سیما در تاریخ سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 18:30 تجربه گر خانم سید رضا بیضایی و اجرای عباس موزون پخش شد را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود زندگی پس از زندگی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ فصل ۳ قسمت ۳۲ سی و دوم بپردازید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *