دانلود زندگی پس از زندگی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ جواد هاشمی و زهره مکی آبادی

دانلود زندگی پس از زندگی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ جواد هاشمی و زهره مکی آبادی

دانلود کامل بازپخش زندگی پس از زندگی پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 تجربه گر مرگ جواد هاشمی و زهره مکی آبادی امشب را در این صفحه ببینید.

دانلود زندگی پس از زندگی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ جواد هاشمی و زهره مکی آبادی

دانلود کامل زندگی پس از زندگی پنجشنبه

زندگی پس از زندگی برنامه جذاب و عارفانه  صداوسسیما میباشد که به اتفاقات بعد از مرگ میپردازد و موفق شده طرفداران فراوانی را به دست آورد آقای عباس موزون تهیه کنندگی و مجری این برنامه بوده و عملکرد قابل قبولی را در این برنامه داشته است.

این برنامه در 3 فصل ضبط شده ست که فصل گذشته هم درباره همین موضوع اتفاقات بعد از مرگ و دنیای برزخ بوده است.

در این قسمت جواد هاشمی و زهره مکی آبادی مهمان برنامه شده اند و از اتفاقات بعد از به کما رفتنشان میگویند اتفاقاتی کخه بدون شک شنیدش مو به تن همه مخاطبان سیخ میکند.

آنها بر اثر یک اتفاق به کما رفته اند و عالم برزخ را به چشمان خود دیده اند بدون شک صحیت های آنها میتواند برای شما بسیار جذاب باشد به شما پیشنهاد میکنیم که حتما صحبت ها انها را در این صفحه بشنوید این سی و چهارمین قسمت از برنامه زندگی پس از زندگی بوده که بدون شک بسیار مهیج دنبال میشود.

قسمت 34 فصل سوم 3 که از شبکه چهار سیما در تاریخ پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت 18:30 تجربه گر جواد هاشمی و زهره مکی آبادی و اجرای عباس موزون پخش شد را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود بپردازید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *