دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۱ بیست و یکم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 21

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۱ بیست و یکم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 21

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۱ بیست و یکم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 21 سریال تمام رخ با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در ادامه ببینید.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۱ بیست و یکم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 21

در خلاصه داستان این سریال آمده است: این سریال درباره یک کارخانه دانش بنیان است که در آن دو پزشک با هم دوست هستند و یکی از آن پزشکان پیمان نام دارد که از یک خانواده سطح پایین از نظر اقتصادی است. و با خانواده ای بالاتر از خودش ازدواج کرد.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۱ بیست و یکم

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

قرار است پیمان از طریق این شرکت به فرانسه اعزام شود و او به دنبال یک معلم زبان فرانسه است که در تور جاسوسان می افتد و کم کم به او نزدیک می شوند و سعی می کنند به او مهاجرت کنند.

پیمان از زندگی خود ناراضی است و فکر می کند هیچ نقشی در آن ندارد. دوست پیمان جاه طلب است و پیمان را مقصر همه گرفتاری هایش می داند و می خواهد از او اخاذی کند.

محمود پدر همسر پیمان با دختر جوانی ازدواج کرده و شرط ازدواجش انتقال نیمی از اموالش به نامش است.

پس از مرگ محمود، همسرش ناهید که به دنبال انتقام کاری او از محمود با پدرش بود، با او ازدواج کرد و اکنون به دنبال آزار و اذیت دختران محمود است.

در این بین علیرضا برادر ناهید سعی می کند او را از این کار منصرف کند و به خانه بیاورد.

وقتی وزارت اطلاعات قرارداد را گرفت دنبال رابطه با جاسوس فرانسوی بودند. انگلیسی ها سعی داشتند از او استفاده کنند تا به او بگویند شوهرت زنده است، اما اطلاعات ایران با تحقیقاتی که انجام داد متوجه شد شوهرش داعشی است. اطلاعات به فرانسه رفت و با دختر تماس گرفت و به او گفت که شوهرش فوت کرده است.

ناهید موافقت کرد و تمام دارایی محمود را به دخترش برگرداند، اما خواهر همسر اول محمود نزد ناهید آمد و گفت که می‌دانست محمود خواهرش را کشته است، اما دلیل منطقی ندارد و از ناهید خواست به او کمک کند. منصور از زندان آزاد شد و به دنبال مهاجرت به آمریکا بود.

ضعف در معما

سریال‌های امنیتی‌ای که در سال‌های اخیر از تلویزیون پخش شده‌اند، معمولا اصل داستان را بر ماجرا‌های اطلاعاتی و جاسوسی قرار داده‌اند و یک لایۀ حاشیه‌ای از ماجرا‌های شخصی و خانوادگی را هم به آن اضافه کرده‌اند تا شاید جاذبه و رنگ و لعاب بیشتری به داستان بدهند.

به گزارش فرادید؛ اما همیشه یک مشکل عمده در اینطور سریال‌ها (مثل خانۀ امن، سرجوخه و گاندو) وجود دارد و آن هم ضعف در ارائۀ معما‌ها و پیچیدگی‌های لازم برای یک قصۀ جاسوسی است. در این سریال‌ها معمولا ابعاد امنیتی قصه بسیار شعاری، ساده و بدون کشش است. معمولا همیشه یک اتاقک تاریک پر از مانیتور وجود دارد که چند مامور اطلاعاتی از آنجا همۀ امور عالم را زیر نظر دارند و بالاخره هم بعد از چند مورد فراز و نشیب داستانی ساده و بدون هیجان موفق به انجام ماموریتشان می‌شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *