دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۷ بیست و هفتم (کامل از تلوبیون) قسمت 27

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۷ بیست و هفتم (کامل از تلوبیون) قسمت 27

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۷ بیست و هفتم (کامل از تلوبیون) قسمت 27

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۷ بیست و هفتم (کامل از تلوبیون) قسمت 27 همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۷

این سریال تمام زندگی خانواده‌هایی را به تصویر می‌کشد که شخصیت‌های بی‌ثباتی دارند و به‌دلیل تربیتشان این احتمال وجود دارد که در سایت‌های شرط‌بندی فریب بخورند. طمع پول زیاد در نبود امنیت و محبت در خانواده، فرد را به سمت خیانت و حتی خیانت و طلاق عاطفی سوق می دهد.

مجموعه تلویزیونی تمام رخ به کارگردانی محمود معظمی در سال 1401 تولید شد که ابوالفضل صفری تهیه کننده تمام رخ این سریال را محصولی ایرانی ساخت.

بازیگران سریال

بازیگران سریال تمام رخ چه کسانی هستند؟ در تمامی سکانس ها بازیگرانی چون کاظم هژیرآزاد، بهزاد خداویسی، نگین صدک گویا، ماهوش صبرکن، رحمان باقریان، وحید نافر و مهدی سلوکی به ایفای نقش پرداختند. در سریال تمام رخ حدود 17 بازیگر جلوی دوربین رفتند که از نظر تعداد بازیگر می توان تمام رخ را اثری با بازیگران زیاد نامید. از این نظر کارگردانی سریال تمام رخ با توجه به تعداد بازیگران و مدیریت آنها کار بسیار سختی بوده است. باید بررسی شود که آیا محمود معظمی به عنوان کارگردان و بازیگر و همچنین کل تیم بازیگری توانسته اند در این عرصه موفق شوند و بازی های درخشانی از خود به نمایش بگذارند؟

خلاصه داستان

در خلاصه داستانی که از سوی گروه رسانه ای کتاب و یا رسانه های دیگر درباره ماجرای تمام رخ منتشر شده، آمده است: «سریال تمام رخ، زندگی خانواده هایی را به تصویر می کشد که شخصیتی ناپایدار و به دلیل تربیتشان دارند. ، احتمال فریب دادن سایت های شرط بندی وجود دارد که آنها را بخورند تا زمانی که آلوده شوند طمع پول زیاد در نبود امنیت و محبت در خانواده فرد را به سمت خیانت و حتی خیانت و طلاق عاطفی سوق می دهد.

جدا از کارگردانی محمود معظمی، تهیه و نویسندگی این مجموعه را ابوالفضل صفری و آزیتا خیری بر عهده‌ دارند. «تمام‌رخ» در ۳۰ قسمت ساخته‌ شده است. درباره کارگردانی محمود معظمی باید گفت، وی در روایت قصه هنوز همانند برادرش آبدیده نشده است، زیرا اولین قدم‌های خود را در این ژانر برمی‌دارد. این فیلم در قیاس با کاری چون «خانه امن» افت کیفیت دارد چون تعلیق‌ها، آن‌گونه که باید خوب از کار درنیامده و روابط خانوادگی نیز قابل‌ باور نیست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *