دانلود سریال جادوگر قسمت ششم ۶ ( قسمت 6 ) کامل

دانلود سریال جادوگر قسمت ششم ۶ ( قسمت 6 ) کامل

دانلود سریال جادوگر قسمت ششم ۶ ( قسمت 6 ) کامل همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال جاودگر احمد مهرانفر و جواد رضویان و مریم مومن را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال جادوگر قسمت ششم ۶ ( قسمت 6 ) کامل

دانلود سریال جادوگر قسمت ششم ۶

  • نام سریال : جادوگر
  • قسمت : ششم – 6
  • کارگردان : مسعود اطیابی
  • تولید : 1401
  • بازیگران : جواد رضویان ، مریم مومن ، احمد مهرانفر
  • ژانر : کمدی
  • انتشار : 29 خرداد1401
  • دانلود با لینک مستقیم

سریال جادوگر یکی از سریالهای طنز و جذاب شبکه نمایش خانگی بوده که در آنه  بازیگران مطرحی حضور دارند تا به حال 6 قسمت این سریال عرضه شده است که به شما پیشنهادمیکنیم حتما این سریال را دنبال کنید چرا که میتواند لحظات بسیاری خوبی برای شما خلق کند.

آقای اطیابی از کارگردان های مطرح کشورمان بوده که با به حال فیلم ها و سریالهای پر بیننده ای را تولید کرده است و با توجه به سابقه درخشان این کارگردان میتوان سریال جادوگر را یکی از سریهالی پرمخاطب عنوان کرد.

✅ همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال جادوگر

با این که بعد از این سریال بیشتر نقش هایش در ژانر کمدی ایفا شده است اما هر کدام با دیگری تفاوت دارد. یعنی وقتی که او را در نقش «مندل» می بینیم کاملا فراموش می کنیم که او یک زمانی که طولانی هم بوده، ارسطوی محبوبمان است. هر چند که در همان سریال هم در هر قسمت جدید که تولید می شد او با حفظ راکورد نقش ارسطو تفاوت هایی در اجرایش به وجود می آورد.

یکی از مزایای آثار اطیابی استفاده از رنگ های شاد و دلفریب است یعنی اگر هیچ چیز هم برای ارائه نداشته باشد به قدری از رنگ های گرم و تند استفاده می کند که خستگی را از چشمانی که به رنگ های دلمرده ی تیره خو گرفته است، می رباید.
اما سریال هنوز نتوانسته مورد خاصی را برای ویژه بودنش عرضه کند. تا به این جا فعلا شاهد شوخی های همیشگی که بار … دارند و سرشار از توهین کاراکترها به یکدیگر هستند، می باشیم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *