دانلود سریال جیران قسمت هجدهم قسمت ۱۸ (قسمت 18 سریال جیران)

دانلود سریال جیران قسمت هجدهم قسمت ۱۸ (قسمت 18 سریال جیران)

دانلود سریال جیران قسمت هجدهم قسمت ۱۸ (قسمت 18 سریال جیران) همراه دانلود همه قسمت های سریال جیران را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : جیران
  • قسمت : 18
  • کارگردان : حسن فتحی
  • تاریخ پخش : 20 خرداد 1401
  • ژانر : تاریخی – عاشقانه
  • رده سنی : 18+
  • مدت زمان : 50 قیقه
  • پلتفرم : فیلیمو
  • دانلود قسمت 18 با لینک مستقیم

دانلود سریال جیران قسمت هجدهم قسمت ۱۸ (قسمت 18 سریال جیران)

جیران یکی از سریالهای جذاب و عاشقانه جدید با بازی بهرام رادان و پریناز ایزدیار بوده که به داستان عاشقانه ناصرالدین شاه و جیران میپردازد.

✅ دانلود همه قسمت های سریال جیران

دیالوگ های شعاری، فکت های تاریخی سطحی سازنده‌های مجموعه فکر نمودند که نمی‌توان همه‌ی قسمت ها را با داستان عشقی ناصرالدین شاه و خدیجه و سیاوش پر نمود پس تلاش نموده‌اند با آوردن فکت های تاریخی و بیان نمودن دیالوگ های مربوط به کشور داری و وضعیت مملکت، خرده پیرنگ هایی را به قصه بیافزایند. ولی ای کاش آقای فتحی و جوانمرد با مشاهده بهتر و دقیق تر تاریخ فقط به بیان نمودن چند دیالوگ تاریخ افکت هایی که تمامی ما آن را میدانیم بسنده نمی نمودند. قسمت های تاریخی مجموعه را مثل اینکه از کتاب تاریخ مدرسه نویسندگی نموده‌اند و بیشتر دیالوگ شبیه به شعر می باشد. پرداختن نمودن بیش از حد به داستان امیرکبیر واه و افسوس از کشتن امیر کبیر را که تمامی ما می‌دانیم، آنچه برای مخاطب جذابیت دارد مشاهده نمودن و شنیدن ناگفته های تاریخی می‌باشد. مثلاً یکی از شخصیت هایی که جای کار بسیاری داشت و مطمئنا مردم ما دوست داشتند درباره آن بیشتر بدانند، میرزا آقاخان نوری بود. ولی فیلمنامه نویسان جیران فقط نمایانگر دعوای بچه گانه صدر اعظم شاه و کل کل های آنان با دیگر به اشخاص مربوط به دربار بود. آن دوره‌ی تاریخی پر از ماجراهای ریز ودرشت برای پرداخت بوده است و اگر فردی تسلط به تاریخ در کنار تیم نویسنده‌ها جای داشت میتوانست بهره‌ی لازمه را از این ماجراها بگیرد. علاوه بر آقاخان نوری در دوره ناصری می‌توان به شخصیت ها و اتفاق‌های جذاب بسیاری برای بیان رسید اما سازنده های مجموعه به سادگی از کنار آنان گذشته اند و تنها به داستان قتل امیرکبیر و لجبازی های آقاخان نوری پرداخته اند. 6_یک مثلث عاشقانه ی ضعیف آقای فتحی برای افزایش جذابیت و قصه از همان حربه ی شهرزاد استفاده نموده که اینجا بسیار جواب نداده. به وجود آوردن مثلث های عشقی و طرح رقابتی عاشقانه بین عشاق یکی از تکنیک های کلیشه ای فیلم و مجموعه سازی در جهان است. ترکیه ای ها استاد تولید این مثلث های عشقی می‌باشند و بیشتر بار قصه های انان را بر همین اساس رقابت های عشقی می‌اندازند. کارگردان جیران هم با درست نمودن یک مثلث عشقی تلاش در به وجود آمدن موقعیت‌های عاشقانه داشته اما باید این را در نظر گرفت که همواره این مثلث های عشقی نتیجه نخواهد داد. اگر این تمهید آقای فتحی در شهرزاد جواب داده باشد قرار نمی باشد حتما همین تکنیک در مجموعه دیگری نیز پاسخ بدهد. علت اصلی صورت نگرفتن این طور مثلث عاشقانه ای به ضعف شخصیت پردازی در مجموعه باز می‌گردد. شخصیت پردازی آن قدر خام و سطحی پردازش شدند که دشوار می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد. اگر در شهرزاد ما با شخصیت های پخته و ملموس مواجه بودیم در جیران با شخصیت‌هایی الکن روبرو می باشیم که نمی‌گذارند مخاطب به آنان نزدیک بشود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *