پخش تلوبیون سریال خوشنام قسمت ۱۷ هفدهم چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود سریال خوشنام قسمت ۲۳ بیست و سوم با اینترنت رایگان از تلوبیون

پخش انلاین و دانلود سریال خوشنام قسمت ۲۳ بیست و سوم با اینترنت رایگان از تلوبیون از تلوبیون همراه لینک مستقیم دانلود را امشب 14 اردیبهشت 1401 مشاهده نمایید.

مجموعه خوشنام یک مجموعه تلویزیونی ساخته علیرضا نجف زاده در ماه مبارک رمضان موفق شده توجه بسیاری از مخاطبین را مجذوب خود کند.

دانلود سریال خوشنام قسمت ۲۳ بیست و سوم با اینترنت رایگان از تلوبیون

این مجموعه به واسطه علیرضا نجف زاده کارگردانی شده است و تهیه‌کنندگی این مجموعه را احمد زالی برعهده دارد که در شبکه یک پخش می شود.

چهره های مطرح شده ای از قبیل:
هومن حاجی عبداللهی،
حمید لولایی ،
شهره لرستانی،
فریده سپاه منصور،
امیر کربلایی زاده،
سحر ولدبیگی نیز هستند که موفق شدند به جذابیت و طنز این مجموعه اضافه کنند.

✅دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

قصه این مجموعه در مورد هنرپیشه کاراکتر نخست آن هومن حاج عبداللهی می باشد که کاراکتر شهرام را عهده دار می باشد که برای وی مشکل هایی وماجراهایی ایجاد می‌شود، که سبب لحظه های طنز آمیزی در این مجموعه می شود.

این سریال هر شب ساعت١۵: ۲۲ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز پس از آن پخش می‌شود، که تا حالا ۵ قسمت از این مجموعه روی آنتن رفته است.

قسمت پنجم این سریال را می‌توانید در این صفحه ببینید و علاقه‌مندان می‌توانند قسمت‌های پیشین این مجموعه را بر روی لینک زیر کلیک نمایند و نگاه کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *