دانلود سریال خوشنام قسمت ۳۱ سی و یکم را رایگان اینجا ببینید

دانلود سریال خوشنام قسمت ۳۰ سی را رایگان اینجا ببینید

دانلود قسمت 30 سریال خوشنام قسمت ۳۰ سی ام تکرار و بازپخش سریال خوشنام از تلوبیون را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال خوشنام قسمت ۳۰ سی را رایگان اینجا ببینید

دانلود قسمت 30 سریال خوشنام

مجموعه خوشنام می توان گفت یکی از پرمخاطب ترین مجموعه هایی می باشد، که در تلویزیون در روزهای ماه رمضان پخش شده است و توانسته مخاطبین بسیاری را مجذوب خود کند.

قصه کمدی مجموعه خوشنام با ایفای بسیار خوب و توانمند و شناخته‌شده‌ای همچون حمید لولایی و شهره لرستانی موفق شده که میزان طنز بالایی را به خود بگیرد.

چند سالی می باشد، که حمید لولایی در مجموعه های رمضانی حاضر نیست و با کنار رفتن رضا عطاران از تلویزیون حاضر شدن حمید لولایی در مجموعه های رمضانی هم بسیار کم شده است.
ولی اکنون با مجموعه خوشنام دوباره به تلویزیون بازگشته است و در کنار هنرمندانی مطرح شده‌ای از جمله :
شهره لرستانی و هومن حاج عبداللهی ایفای بسیار خوبی را از خود نشان داده است، که مورد رضایت بسیاری از مخاطبین جای گرفته است.

به شما علاقه مندان این پیشنهاد را داریم که اگر مجموعه خوشنام را تاکنون موفق نشدید مشاهده کنید در این صفحه این مجموعه را نگاه بنمایید و نهایت لذت را از آن ببرید.

این را بدانید که برای مشاهده قسمت های دیگر این سریال تلویزیونی بر روی لینک زیر کلیک بنمایید.

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

مجموعه خوشنام تنها مجموعه کمدی می‌باشد، که صدا و سیما برای روزهای ماه مبارک رمضان سال جاری آماده نموده است و تا حالا این سریال موفق شده لحظه های شادی را برای مردم به وجود بیاورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *