دانلود سریال سرگیجه قسمت دوم کامل قسمت ۲ ویدائو و آپارات

دانلود سریال سرگیجه قسمت دوم کامل قسمت ۲ ویدائو و آپارات

دانلود سریال سرگیجه قسمت دوم کامل قسمت ۲ ویدائو و آپارات

دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه قسمت 2 کامل را با لینک مستقیم و کیفیت اصلی در ادامه این صفحه تماشا کنید.

سریال ایرانی سرگیجه که ا شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و بزیگران شناخته شده ای در آن بازی میکنند که کی از مهمترین بازیگران این سریال هومن سیدی و حامد بهداد است که از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون به شما می ایند بدون شک کنار هم بازی کردن این دو چهره محبوب و معروف سینما میتواند داستان بسیار جذاتر کند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت دوم

دانلود قسمت 2 با لینک مستقیم

دانلود قسمت 1 با لینک مستقیم

شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر حسابی پر بیننده شده است و سریالهای مهیج و جذاب زیادی در ان تولید میشود و با توجه به اینکه ممیزی ها در شبکه نمایش خانگی کمتر است دست و بال کارگردان ها برای ساخت سریال با موضوعات مختلف بازتر خواهد بود.

بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال یکی بهترین فیلم سازان کشورمان است که بدون شک سریال سرگیجه را نیز خیلی خوب در مقابل دوربین برده و داستان آن را مخاطب پسند کرده است.

در سال‌های اخیر شاهد پررنگ شدن نام بهرنگ توفیقی در تعدادی از آثار تلویزیونی بودیم و سریال‌هایی نظیر انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر، پدر و آقازاده را از این کارگردان ایرانی تماشا کردیم. بهرنگ توفیقی آگاهی بالایی از سلیقه مخاطب ایرانی دارد و می‌داند چه موضوعاتی را با چه بازیگرانی برای مخاطب نمایش دهد تا پربازدید شود. این بار در سال 1401 پس از تجربه موفق سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی، شاهد مجموعه نمایش خانگی جدیدی در بستر نماوا از این کارگردان هستیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *