دانلود سریال شهباز قسمت ۲۹ (قسمت 29) تلوبیون با لینک مستقیم

دانلود سریال شهباز قسمت ۲۹ (قسمت 29) تلوبیون با لینک مستقیم

دانلود سریال شهباز قسمت ۲۹ (قسمت 29) تلوبیون با لینک مستقیم

قسمت 29 سریال شهباز یکی از سریالهای تلویزیونی است و میتوانید در این صفحه لینک های دانلود آن را تماشا کنید این سریال مخاطبان زیادی دارد و داستان دزد و پلیسی را دارا میباشد در صورتی که نتوانستید قسمت 29 سریال شهباز را تماشا کنید در این صفحه میتوانید تماشا کنید.

سریال شهباز کم کم به قسمت های پایانی رسیده است و در شب های اینده پایان خواهد یافت استقبال از این مجموعه زیاد بود.

قسمت 29 سریال شهباز

دانلود با کیفیت480p
377.79mb

دانلود با کیفیت720p
553.34mb

دانلود با کیفیت1080p
863.74mb

پخش آنلاین قسمت 29 از تلوبیون

داستان تیم هکری به نام ارغوان که پلیس برای پیدا کردن این تیم تلاش میکند و در این بین دختری به نام نجوا نیز از برنامه نویسان متخصص و نخبه است.

تصویربرداری سریال تلویزیونی “شهباز” به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی امیر حسین آشتیانی پور و مهدی علینقی پور به پایان رسید.

این سریال به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

داستان سریال

این مجموعه تلویزیونی درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می‌کند و به داستان مردمی هم که از آن‌ها سوء استفاده شده و مورد طمعه افراد خلافکار قرار گرفته اند، می‌پردازد.

در خلاصه داستان سریال شهباز آمده است: شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است، روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به راحتی بکشند. غافل از این که این بازی چرخشی دیگر در پیش دارد…

حمیدرضا لوافی، کارگردان سریال شهباز در پاسخ به این سؤال که وقتی کارگردانی این مجموعه به شما پیشنهاد شد چه موضوعی شما را برای کار ترغیب کرد، می‌گوید: اولین موردی که برایم جذاب بود و مرا ترغیب کرد،

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *