بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست +بیوگرافی و عکس نیما نادری

بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست +بیوگرافی و عکس نیما نادری

نیما نادری بازیگر نقش ارغوان هکر در سریال شهباز میباشد نیما نادری بازیگر جوان سینما و تلویزیون و تئاتر ایران است او متولد 30 شهریور 1366 در شهر تهران بوده و سابقه بازی در سریال تعبیر وارونه یک رؤیا ، سریال شرم و سریال در مسیر زاینده‌رود را در کارنامه دارد که با سرال شهباز نقش ارغوان هکر را بر عهده دارد.

نیما نادری در نقش ارغوان بازی کرده که یک هکر بوده و نقش اصلی سریال شهباز را بر عهده دارد که در ادامه به بیوگرافی نیما نادری خواهیم پرداخت.

نیما نادری سبک بازیگری خیلی خاص دارد و به همین دلیل است که بازی او توجه کارگردانان را به خود جلب کرده است این بازیگر جوان در فیلم ها  سریالهای زیادی بازی کرده است و نشان داده که در هر نقشی خیلی خوب میتواند ظاهر شود حالا در سریال شهباز نقش یک هکر به نام ارغوان را بر عهده دارد که نقش اصلی در این سریال است.

بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست +بیوگرافی و عکس نیما نادری

بیوگرافی بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز

  • نام : نیما
  • نام خانوادگی : نادری
  • تاریخ تولد :1366/06/30
  • محل تولد : تهران
  • تحصیلات : فارغ التحصیل رشته بازیگری
  • حرفه : بازیگر سینما و تلویزیون و نویسنده
  • سالهای فعالیت : 1389 تاکنون

نیما نادری بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز متولد 30 شهریور ماه سال 1366 در تهران است.

وی فارغ التحصیل رشته بازیگری است.

بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست +بیوگرافی و عکس نیما نادری

شروع بازیگری نیما نادری

آقای «نیما نادری» فعالیت هنریش را ابتدا با تئاتر شروع کرد او برای اولین بار، بازیگری را در سال 89، در سریال تلویزیونی (در مسیر زاینده رود) به کارگردانی حسن فتحی تجربه کرد. و با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا به شهرت رسید سپس با سریال لحظه گرگ و میش در سال 1397 به شهرت و محبوبیت بیشتر رسید. وی در جدیدترین کارش در سریال شرم بازی کرده است نیما نادری در این سریال نقش بهزاد بازی کرده است این سریال هر شب از شبکه سوم سیما ساعت 20:45 پخش می شود. وی علاوه بر بازیگری فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویس نیز هست او برای اولین بار نمایش «سه گانه اورنگ» را نوشت.

بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست +بیوگرافی و عکس نیما نادری

خانواده هنرمند

نیما نادری فرزند علیرضا نادری فیلمنامه نویس است سینا نادری برادر دوقلوی نیما نادری پس از تحمل یک دوره ی سخت بیماری، در آذرماه سال 92 دار فانی را وداع گفت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی علیرضا آرا بازیگر نقش فرزاد در سریال شهباز

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش

بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز

او درباره استفاده از نام و اعتبار پدرش برای حضور در کارهایش گفت : من بیشتر تلاش کرده ام که از پدرم یاد بگیرم و خودم را زیر بیرق و سایه تمام کسانی می بینم که در فعالیت و کار خود حرفه ای هستند و می توانند به من چیزی آموزش بدهند. من خودم را زیر سایه اکبر رادی و بهرام و بیضایی و سایر اساتید می بینم. قطعا پدرم نیز تاثیر زیادی روی من داشته است به خصوص در کارهای نمایشی.

بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست +بیوگرافی و عکس نیما نادری

نیما نادری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بیشتر دوست دارد در سینما بازی کند یا تلویزیون این چنین گفت:

برایم هیچ کدام فرقی ندارد. دوست دارم در کاری حضور داشته باشم که در راستای حق باشد و شرافت داشته باشد. هر کاری که فضایی سالم و خوب داشته باشد ، برایم دلپذیر است.

بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست +بیوگرافی و عکس نیما نادری

وسواس زیادی در انتخاب نقش دارم

نیما نادری میگوید اصولا ترجیح می‌دهم هر چندسال یکدفعه در تلویزین حضور داشته باشم. به طور کلی کیفیت فیلمنامه‌ها و سریال‌ها اندکی پایین آمده است که امیدوارم درست شود. همین باعث شده وسواس بیشتری برای انتخاب نقش‌ها داشته باشم. مسأله بعدی هم این است که همیشه سعی کردم در چند زمین بازی حضور داشته باشم. یعنی همیشه سعی می‌کنم مثل یک دانشجو عمل کنم و هر بار کار و فن تازه‌ای را از صفر شروع کنم.

من بسیار آدم خودخواهی هستم. اصولا اولین چیزی که در خلق یک اثر هنری در جایگاه نویسندگی، بازیگری، انیمیشن، کارگردانی تئاتر و… برایم اهمیت دارد، خوددرمانی است. این یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در انتخاب کار هنری درنظر می‌گیرم. پدرم از کودکی این را به من آموخته است. پدر به من می‌گفت در کار هنری اول باید خودت را درمان کنی و بعد با آن اثری که تولید کردی، مخاطب هم یاری خواهد شد و آموزش خواهد دید. در این سریال هم نقشی دارم که با چندین و چند ظاهر متفاوت ظاهر می‌شود. مانند سریال «تعبیر وارونه یک رویا» که مخاطبان من را در دو نقش دیدند یا «لحظه گرگ‌ومیش» که سه دوره از زندگی یک آدم را بازی کردم؛ جوانی، میانسالی و پیری.

بازیگر نقش ارغوان در سریال شهباز کیست +بیوگرافی و عکس نیما نادری
حمیدرضا لوافی، کارگردان سریال شهباز در پاسخ به این سؤال که وقتی کارگردانی این مجموعه به شما پیشنهاد شد چه موضوعی شما را برای کار ترغیب کرد، می‌گوید: اولین موردی که برایم جذاب بود و مرا ترغیب کرد، داستان مهیج سریال بود. به نظرم قصه سریال شهباز آنقدر برای مخاطب هیجان‌انگیز است که او را با خودش همراه می‌کند. فیلمنامه به خوبی نوشته و شخصیت‌پردازی‌ها انجام شده‌است که همین موضوع برای تماشاگر جذاب است. وقتی فیلمنامه را می‌خواندم، سکانس‌های این سریال را تصور می‌کردم که چطور باید باشد و می‌تواند مخاطب را جذب کند.
وی با اشاره به چالش‌های کارگردانی چنین آثاری که به لحاظ ریتم بالاست، بیان می‌کند: مسلما وقتی سکانس‌های کار زیاد باشد، تولید با سختی روبه‌رو می‌شود اما ما با توجه به شرایط تولید و هزینه‌ها، طبق زمانبندی جلو می‌رویم و با همراهی همه گروه به سختی‌ها غلبه کرده‌ایم تا یک اثر باکیفیت و قابل‌قبول ارائه بدهیم. تا اینجای کار خیلی راضی هستیم.

نیما نادری حضور در دنیای هنر را با نویسندگی نمایش سه گانه اورنگ آغاز کرد و نویسندگی فیلم سینمایی درخونگاه را در کنار سیاوش اسعدی برعهده داشت.

از دیگر کارهای هنری نیما نادری میتوان به بازی در سریال در مسیر زاینده رود در نقش شاهرخ و سریال تعبیر وارونه یک رویا در دو نقش سیاوش مشرقی بازیگر تئاتر و سعید برازنده مهندس سازمان انرژی هسته ای اشاره کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *