بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال شهباز که از شبکه یک پخش میشود سریال تلویزیونی جدید به کارگردانی حمیدرضا لوافی میباشد بازیگران سریال شهباز عبارتند از: آرش مجیدی بازیگر نقش حسام ، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی بازیگر نقش علیرضا ، مهدخت مولایی بازگیر نقش نجوا ، نیما نادری، فاطیما بهارمست در نقش مهری ، غزال نظر بازیگر نقش سیمین ، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و…

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

داستان سریال

شهباز درباره یک دختر جوان به نام نجوا بوده که در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر فعالیت دارد و به عنوان دانشجوی نخبه شناخته می شود با توجه به دانش بسیار بالایی که در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر دارد به مرگ یکی از دوستان صمیمی اش مشکوک می شود در حالی که گفته می شود بر اثر یک سانحه رانندگی فوت کرده است اما نجوا به این موضوع مشکوک است و معتقد است که دوستش به دلیل ارتباط با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی به نام ارغوان به قتل رسیده است حالا نجوا تلاش میکند مدارکی را بر ضد این شبکه به دست بیاورد تا آنها را در دادگاه محکوم کند از طرف دیگر یک گروه از نیروهای امنیتی سایبری شخصی به نام حسام ماموریت می دهد گرداننده اصلی شبکه ارغوان را شناسایی و دستگیر کند در نهایت نجوا تلاش می‌کند که به این گروه امنیتی کمک کند.

این سریال توسط حمیدرضا لوافی کارگردانی شده است کارگردانی که در کارنامه خود سریال جابربن حیان و فیلم تنها دوبار زندگی میکنیم را در کارنامه دارد.

امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علینقی‌پور، تهیه‌کنندگی سریال شهباز را به عهده دارند. مهدی علینقی‌پور یکی از تهیه‌کنندگان سریال شهباز درباره ساخت این مجموعه و این‌که قرار است چه حرف تازه‌ای برای مخاطبان داشته باشید به جام‌جم توضیح می‌دهد: طرح این سریال با موضوع پلیس سایبری را سال ۹۸ شبکه پنج سفارش داد که در این حوزه سریالی بسازیم که دغدغه و مسأله مردم باشد و این‌که استفاده ناآگاهانه از فضای مجازی به چه تبعات و مشکلاتی منجر می‌شود. سعی داریم مردم علاوه بر تماشای یک سریال که سرگرم می‌شوند، موضوعات هم برایشان جنبه آگاهی‌بخشی داشته باشد.وی ادامه می‌دهد: بعد از جلسات در شبکه به طرح اولیه رسیدیم و نویسندگان شروع به تحقیقات جامع درباره موضوع کردند و نگارش آغاز شد. تلاش ما این بود که موضوعات سریال در فضای سایبری واقعی باشند تا با مسائل روز جامعه تطبیق داشته باشد. بنابراین فضای قصه واقعی است و نویسندگان برای افزودن بار دراماتیک قصه از تخیلات هم بهره برده‌اند.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی آرش مجیدی

آرش مجیدی زاده ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۵٣ در شهر آباده، بازیگر ایرانی است. مدرک تحصیلی او کارشناسی ادبیات نمایشی است. پدرش مهندس متالوژی و کارمند ذوب آهن بخش متالوژی و مادرش آموزگار بود. فرزند نخست خانواده است، عاشق کوهنوردی است، از بالای کوه با پاراگلایدر (Paragliding) پائین می آید به همین خاطر همسرش مدام نگران است.

بیوگرافی علیرضا آرا

علیرضا محمدی با نام هنری: علیرضا آرا متولد سال 1354 می‌باشد، تحصیلات او لیسانس مهندسی عمران اسـت، نام همسر او شبنم مقدمی بازیگر معروف سینما و تلویزیون اسـت. شروع فعالیت تلویزیونی آقای آرا از سال 1394 و با بازی در سریال پشتبام تهران بوده اسـت.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

وی دوره بازیگری را در آموزشگاه حوزه هنری گذرانده اسـت. علیرضا آرا فعالیت هنری خود در تلویزیون را از سال 1394 و با سریال پشتبام تهران آغاز کرد. البته این تنها اثر هنری او در حوزه هنر هـای نمایشی نبود و پیش ازآن نیز در تئاتر هـای بسیاری همکاری داشته اسـت. وی باوجود تحصیل در رشته ي مهندسی عمران ، با توجه بـه علاقه اش در کلاس هـای بازیگری را در حوزه هنری شرکت کرده بودو از این طریق وارد عرصه هنر شد. آرا در زمینه تئاتر و گویندگی نیز سوابقی را در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی رضا داودنژاد

رضا داوود نژاد فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان مشهور سینما و تلویزیون می باشد که چندی پیش بخاطر بیماری کم کار شد. همسر این بازیگر غزل بدیعی (خواهر مرحوم عسل بدیعی) می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

 

عکس زیر مربوط به رضا داوودنژاد و همسرش در روسیه است که توسط خود بازیگر منتشر شده است. رضا داوود نژاد: من از 15 سالگی‌ام زندگی مجردی را تجربه كردم یعنی از خانواده‌‌ام جدا شدم. در فاصله این 5 سالی كه تنها زندگی می‌كردم و بیشتر دوستانم در كنار من ازدواج كردند متاسفانه بعضی‌ها طلاق هم گرفتند.

بیوگرافی میلاد میرزایی

میلاد میرزایی از دوران کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت وی فعالیت جدی خود را از اواخر سال 1383 با تئاتر در شهر ساری شروع کرد او بدلیل اینکه لکنت زبان داشت روزانه تا هفده ساعت تمرین فن بیان می کرد تا اینکه بعد از گذشت شش ماه تمرین مشکل تکلم خود را رفع کرد و بعد در سال 1386 با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

و در سال 1394 در اولین فیلم سینمایی خود به نام ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد . میلاد میرزایی با بازی در سریال بانوی عمارت در سال 1395 با ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی مهدخت مولایی

مهدخت مولایی متولد ۱ اردیبهشت ۱۳۷۰، بازیگر و تهیه کننده است و فارغ‌ التحصیل رشته بازیگری می‌ باشد و کارش را با تئاتر آغاز کرده و در آثاری هم چون سینمایی «دختر – ۱۳۹۴»، «آااادت نمی‌ کنیم»، «ویلایی ها» و سریال تلوزیونی «ترور خاموش – ۱۳۹۸» را دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

او در سال ۱۳۹۴ در سن ۲۴ سالگی، برای اولین بار در فیلم سینمایی بلند «دختر» به ایفای نقش پرداخت و با بازی در نقش کوتاهی در این فیلم توانست پا به دنیای تصویر بگذارد و در کارهایی مثل «آآآآدت نمی‌ کنیم» ، «ویلایی‌ ها» ، «بوتاکس» و «ترور خاموش» بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی نیما نادری

نیما نادری بازیگر ایرانی در شهریورماه سال 66 در تهران متولد شد . پدر نیما نادری ، علیرضا نادری فیلمنامه نویس بوده است . نیما نادری در یک خانواده 4 نفری پرورش یافته و برادری به نام سینا دارد که برادر دو قلوی نیما بوده است . سینا در سال 92 بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفتنیما نادری : بیوگرافی و تصاویر اینستاگرامی نیما نادری بازیگر سریال شرم

نیما نادری دوران سربازی خود را در پادگان نیرو زمینی ارتش کرمان یکی از پرخطرترین مکان های کشور گذرانده است تحصیلاتش را در رشته بازیگری به پایان رساند و وارد عرصه هنر تلویزیون و سینما شد .

بیوگرافی فاطیما بهارمست

بازیگر جوان کشورمان که در سن ۲۴ سالگی سابقه اجراهای مختلف و نقش آفرینی های زیبا در عرصه تئاتر و تلویزیون را دارد دانش ٖآموخته رشته تئاتر می باشد و با نقش آفرینی در سریال از سرنوشت دوباره محبوبیت وی دو چندان شده است.

من تک‌ فرزند خانواده هستم. در دوره کودکی به‌شدت از کار کردن متنفر بودم. حتی مرا به زور سر پروژه می‌ بردند. دلم می‌خواست درس بخوانم و به‌شدت مدرسه را دوست داشتم. اصلا دوست نداشتم وسط سال تحصیلی مرا برای کار دعوت کنند. از این هم خیلی بدم می‌آمد که در خیابان مرا بشناسند و با من خوش و بش کنند. در حالی‌ که والدینم بر عکس بسیار از این اتفاق خوشحال بودند. مثلا مادرم از آن آدم‌هایی است که خودش دوست داشت برود هنرستان و هنر بخواند اما نتوانست!

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی غزال نظر

غزال نظر بازیگر جوان کشورمان است که اخیرا در سریال احضار ایفای نقش کرده است، او با بازی در فیلم لابیرنت در کنار شهاب حسینی توانست به شهرت برسد او بازیگری را از سن 14 سالگی شروع کرد و توانست با بازی خوبی که دارد در اواخر دهه هشتاد نام خود را به عنوان بازیگری با استعداد معرفی کند. از مهمترین اثار این بازیگر می توان به فیلم تواتر اعتراف و فیلم مقیمان ناکجا اشاره کرد.او بازیگری را از سن 14 سالگی شروع کرد و توانست با بازی خوبی که دارد در اواخر دهه هشتاد نام خود را به عنوان بازیگری با استعداد معرفی کند. از مهمترین اثار این بازیگر می توان به فیلم تواتر اعتراف و فیلم مقیمان ناکجا اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی سیروس همتی

سیروس همتی بازیگر ،کارگردان، نمایش‌ نامه‌ نویس و طراح صحنه ایرانی متولد ۱۳ مرداد سال ۱۳۵۱ در شهر تهران با اصالتی آذربایجانی از اجرآباد سراب، فارغ التحصیل رشته ریاضی از دانشگاه تربیت معلم است که همزمان با کار هنری به تدریس درس ریاضی نیز اشتغال دارد. شاید خیلی ها زمانیکه سیروس همتی در فیلم سینمایی مارمولک حضور یافت نام او و چهره ی او را نمی شناختند اما او در ایفای نقش محول شده چنان تاثیرگذار ظاهر شد که هنوز بعد از گذشت سال ها از از کسانیکه فیلم مارمولک را دیده اند بپرسی شخصیت های فیلم مارمولک (محصول سال ۱۳۸۲) چه کسانی بودند، توصیف پسری را که مدام به پرویز پرستویی چسبیده بود و هر چه او می گفت یادداشت می کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش + اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی  پاوان افسر

پاوان افسر، هنرپیشه جوان کشورمان دارای اصالتی کرد از شهر مهاباد واقع در آذربایجان غربی است. پاوان در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده و دارای یک برادر به نام سینا و یک خواهر به اسم پرنگ می باشد.وی دوران نوجوانی به بازیگری علاقمند بود و مانند بسیاری از بازیگران موفق ایرانی کارش را از تئاتر شروع کرده است. خانواده اش با بازیگری دخترشان مخالفتی نداشتند و حتی پدرش وی را در این مسیر تشویق می کرد.

  • مهسا باقری
  • مریم سرمدی
  • رحمان باقریان
  • سیامک اشعریون
  • ابتسام بغلانی
  • فیلیپ ساپرکین
  • یوفی تیان

زمان پخش و تعداد قسمت ها

مجموعه تلویزیونی «شهباز» از شنبه 8 بهمن ماه ساعت 22:15 از شبکه یک پخش شده است. این سریال که در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است از ابتدای هفته آتی هر شب ساعت 23 نیز روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

بنابر این گزارش، تصویربرداری سریال «شهباز» از بهمن سال گذشته شروع و اوایل آذرماه به اتمام رسید. این سریال به دلیل محتوای سابیری از جلوه‌های ویژه رایانه ای زیادی برخوردار است. همچنین حبیب خزائی فر ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده دارد.

سایر عوامل سریال شهباز

  • مدیر تولید: مقصود میرهاشمی
  • مدیر تصویربرداری: فردین ناصری
  • طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام
  • مدیر صدابرداری: روح‌الله جعفربگلو
  • موسیقی متن حبیب خزائی فر
  • مدیربرنامه ریزی: مهدی آقایی
  • طراح چهره پردازی: جلال امیری مرند
  • تدوین: رضا کردبچه
  • آهنگساز: حبیب خزائی فر
  • طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: کامیار شفیع پور
  • صداگذار: عرفان ابراهیمی
  • دستیار یک کارگردان: بهنام جعفرپور
  • عکاس: پیام نصیری خرم.

حمید لوافی کارگردان کار بلد سریال شهباز

حمید رضا لوافی، کارگردان، تدوینگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «روزهای بهتر»، سریال تلویزیونی «عروس» و فیلم تلویزیونی «اُپاتان» فعالیت داشته است.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حمید رضا لوافی فعالیت در سریال جابر بن حیان بوده است. حمید رضا لوافی سال 1385 سریال جابر بن حیان به عنوان تدوینگر فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. حمید رضا لوافی توانست با فعالیت در سریال جابر بن حیان تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر عنایت بخشی، فاطمه طاهری، اکبر عبدی و جعفر دهقان توانست سطح کاری او را متحول کند.

سریال شهباز سفارش شبکه 5

مهدی علینقی‌پور یکی از تهیه‌کنندگان سریال شهباز درباره ساخت این مجموعه و این‌که قرار است چه حرف تازه‌ای برای مخاطبان داشته باشید توضیح می‌دهد: طرح این سریال با موضوع پلیس سایبری را سال ۹۸ شبکه پنج سفارش داد که در این حوزه سریالی بسازیم که دغدغه و مسأله مردم باشد و این‌که استفاده ناآگاهانه از فضای مجازی به چه تبعات و مشکلاتی منجر می‌شود. سعی داریم مردم علاوه بر تماشای یک سریال که سرگرم می‌شوند، موضوعات هم برایشان جنبه آگاهی‌بخشی داشته باشد.وی ادامه می‌دهد: بعد از جلسات در شبکه به طرح اولیه رسیدیم و نویسندگان شروع به تحقیقات جامع درباره موضوع کردند و نگارش آغاز شد. تلاش ما این بود که موضوعات سریال در فضای سایبری واقعی باشند تا با مسائل روز جامعه تطبیق داشته باشد. بنابراین فضای قصه واقعی است و نویسندگان برای افزودن بار دراماتیک قصه از تخیلات هم بهره برده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *