میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم +عکس جنجالی

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش +عکس و حواشی و اینستاگرام و سوابق

میلاد میرزایی متولد 30 شهریور سال 1369 در بابل است. وی دارای لیسانس بازیگری می باشد و از دوبلاژ شروع کرده و به واسطه چهره اش به بازیگری هم روی آورده است. او کارنامه درخشانی از فعالیت های هنری خود دارد در ادامه با بیوگرافی میلاد میرزایی بیشتر آشنا شوید.

میلاد میرزایی متولد بابل، بازیگر تلویزیون و سینما، در کارنامه هنری او می توان به مجموعه های تلویزیونی «چرخ و فلک»، «سرزمین کهن»، «رنج پنهان»، «بانوی عمارت»، «بیگانه ای با من است» و همچنین فیلم های سینمایی «لایه های دروغ»، «تابستان با امید» و «فوران» اشاره کرد

بیوگرافی میلاد میرزایی

او از هنرپیشه‌های شناخته شده و با سابقه کشورمان می باشد و در ۳۰ شهریور ماه ۱۳۶۹ در تهران چشم به جهان گشوده و خواهر فاطمه و برادر محمد میرزایی میباشد

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

او در رشته بازیگری تحصیل کرده است و کارشناسی آن را دریافت نموده است

وی در زمینه دوبلوری فعالیت کرد و کار خود را دو بلوری حرفه‌ای آغاز کرد

با سریال تلویزیونی نوار زرد موفق شد معرفی شود و با سریال چرخ و فلک و بانوی عمارت به شهرت رسید

همچنین ببینید: نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ 

میلاد میرزایی با درخشش در سریال بانوی عمارت موفق شد گام مهمی را در تلویزیون بردارد و در کنار چهره‌هایی همچون حسام منظور و رامتین خداپناهی به ایفای نقش بپردازد

او در این سریال نقش رشید خواستگار فخرالزمان را بر عهده داشت

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بازیگر نقش حسام در سریال شرم

جدیدترین فعالیت هنری میلاد میرزایی در سریال شرم می باشد که نقش حسام را برعهده دارد

سریال شرم به کارگردانی مشترک احمد کاوری و سیروس مقدم داستان جذابی را به تصویر کشاندند

بازیگرانی همچون ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی از چهره های شاخص این سریال می باشد که از ۴ آذر ماه بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته است

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

شروع فعالیت هنری میلاد میرزایی

میلاد میرزایی از سال 1386 با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد

وی در سال 1392 در فیلم سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرد

میلاد میرزایی با بازی در فیلم چرخ و فلک عزیزالله حمیدنژاد در سال 1394 توانست به شهرت برسد.

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

میلاد میرزایی هم اکنون در سریال بانوی عمارت در نقش رشید بازی می کند

فیلم های میلاد میرزایی

1- اشکان، انگشتر متبرک

2- سرزمین کهن

3- ماه در جنگل

4- چرخ و فلک

5- سهیلا شماره 17

6- درد مشترک

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

7- تاریکی شب روشنایی روز

8- لایه های دروغین

9- محکومین

10- فریاد در سکوت

11- سریال بانوی عمارت

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بازی در سریال شرم

مجموعه تلویزیونی شرم به کارگردانی احمد کاوری و مرحوم سیروس مقدم، از سه شنبه 4 آذر 99 هر شب روی از ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما پخش می شود

همچنین ببینید: اینستاگرام الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم و همسرش

به گفته احمد کاوری آنچه که داستانی را جذاب می‌کند راز‌های شخصیت‌هاست و این سریال هم هر شخصیتی رازی دارد.

امیر پوروزیری تهیه‌کننده سریال شرم نیز توضیح داد: این سریال ملودرام اجتماعی است که در دو نیمه روایت می‌شود. فلاش‌بکی که ما را به 10 سال پیش تقریباً به سال‌های 88 و 90 برمی‌گردد. بقیه در زمان حال اتفاق می‌افتد که 20 قسمت پایانی را شامل می‌شود.

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق
بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

همچنین ببینید: الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم (عکس جنجالی)

تصویربرداری سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری بعد از هفت ماه در لوکیشن پردیس تئاتر خاوران تهران آبان 99 به پایان رسید.

میلاد میرزایی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1394 در 25 سالگی در فیلم ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال نوار زرد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای میلاد میرزایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهتاج نجومی، کیانوش گرامی، آزیتا حاجیان و لادن مستوفی را تجربه کرد.

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق
بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بازی در سریال شرم

میلا میرزایی در این باره میگوید بازی در این سریال را برای این پذیرفتم چون شخصیت خیلی از من دور بود، برای رسیدن به این شخصیت خیلی تلاش کردم و کلا تلاش کردن را دوست دارم، برای این سریال حدود چهارده کیلو وزن کم کردم چون دو پارت بازی داشتم، هشت سال بعد و هشت سال قبل و چون نقش من به مجارستان می رود و آن سختی ها برای او اتفاق می افتد وقتی می خواهد برگردد باید با یک استایل متفاوت ظاهر شود تا مشخص شود چقدر زجر کشیده است، این کار را برای همین پذیرفتم و البته بخش اعظم آن به خاطر کار کردن با آقای کاوری بود، خیلی دوست داشتم با ایشان کار کنم و این اتفاق افتاد.

تاثیر زیبایی در بازیگری

خوش چهره بودن بی تاثیر نیست، به خاطر این که بالاخره بخشی از فیلم چهره است و بعضی وقتها خوش چهره بودن خوش شانسی می آورد، چهره زیبا مثل یک ویترین می ماند و طبیعتا همه دوست دارند خوش چهره باشند و از آن چهره استفاده کنند. من چون آدم آرام و مثبت اندیشی هستم یقینا وقتی خودم را ببینم با خودم ارتباط برقرار می کنم، در واقع این سوال را از دیگران هم پرسیده ام و جواب آنها هم خدا را شکر همین بوده است.

مدلینگ را دوست ندارم ولی بارها پیشنهاد داشته ام، شاید اگر طرح یا ایده خاصی باشد، یک کار آرتیستی که در آن خلاقیتی انجام شود دوست داشته باشم و انجام بدهم.

نظر مخاطب همیشه برای من مهم بوده و خواهد بود، ما داریم برای مردم کار می کنیم و مردم هستند که با نظراتشان ما را می سازند، ما را به شهرت می رسانند و زندگی ما را شکل می دهند، ما از توجه مردم پول در می آوریم و هر چه داریم از مردم است، طبیعتا من به همه نظرات احترام می گذارم و با صبر و حوصله آنها را گوش می دهم و به آنها فکر می کنم.

جلوی اینه بازی میکردم

میلا میرزایی میگوید همان بچگی جلوی آینه تمرین جایزه گرفتن کرده ام و هنوز هم این کار را می کنم و فکر می کنم بعد از گرفتن جایزه این تمرین را انجام دهم، وقتی تمرین می کنم واقعا احساس می کنم آن جایزه را گرفته ام و این حال من را خوب می کند، به من انگیزه می دهد و وقتی از تمرین زیاد خسته می شوم یکی از تمرین هایی که به من انگیزه می دهد همین تمرین جایزه گرفتن است.

*فضا چقدر برای رشد جوان ها در دنیای نمایش و تصویر وجود دارد؟

الان اینقدر محصولات تلویزیون، سینما و نمایش خانگی زیاد شده که من فکر می کنم فضای زیادی وجود دارد، اگر کمی با مسیر درست پیش بروید و کلاس های آموزشی درستی را انتخاب کنید خیلی در این کار پیشرفت می کنید، فقط باید صبر و حوصله داشته باشید، بازیگری شبیه کارهای دیگر نیست و صبر و حوصله می خواهد.

*چه پیامی برای دوستداران بازیگری دارید؟

بازیگری اصلا کار راحتی نیست، شاید بتوانید بازیگر شوید اما پیشنهاد من این است که اگر می خواهید بازیگر شوید یک بازیگر تمام عیار و شش دانگ باشید، همه زندگی تان را برای بازیگری بگذارید و همه تلاشتان را بکنید، در بازیگری باید از خیلی از فن ها مثل موسیقی، عکاسی، خوانندگی و رقص سررشته داشته باشید و آنها را بدانید تا بتوانید بازیگر شش دانگی باشید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. میثم یوسف زاده

    داداش اول این که میلاد زن نداره مجرد هست دومین این که برادر داماد من میشه فعلن هم قصد ازدواج نداره چون بیشتر فکر پیشرفت تو کارش تا مسائل ازدواج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *