بیوگرافی همه بازیگران سریال شرم + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال شرم و اسامی بازیگران

بازیگران سریال شرم را به همراه اسامی بازیگران ،بیوگرافی + خلاصه داستان و زمانپخش این سریال را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال شرم

سریال شرم ساخته آقایان احمد کاوری و سیروس مقدم در سال 99 در ژانر درام و اجتماعی تهیه شد و مراحل تصویر برداری این سریال رو به اتمام است و خبرها حاکی از این است که این سریال برای پاییز 99 آماده پخش از شبکه سوم سیما میشود به همین مناسبت ما به بیوگرافی و اسامی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش این سریال خواهیم پرداخت.

بازیگران سریال شرم بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شرم + پشت صحنه

خلاصه داستان

هنوز جزییات کاملی از خلاصه این داستان منتشر نشده است اما آقای احمد کاوری  کارگردامن بیان داشت این سریال در لوکیشن های مختلف فیلم برداری شده است و در حال اتمام فلیمبرداری است که بخشهای از قسمت سریال در شهرستان فیلمبرداری شده است و تا الان 20 درصد کار جلو رفته است و به همین علت جزییات دقیقی از خلاصه داستان مشخص نیست .

بازیگران سریال شرم بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شرم + پشت صحنه

بیوگرافی و معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال میتوان به الهام طهموری ابولفضل پورعرب ، فاطمه گودرزی ، زنده یاد سیروس گرجستانی ،اردلان شجاع کاوه را نام برد هنوز از عوامل سریال و بقیه بازیگران اطلاعاتی در دسترس نیس به محض اطلاع این بخش بروزرسانی خواهد شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم 

 

سریال شرم

ناگفته نماند که مجموعه شرم جایگزین سریال صفر بیست و یک خواهد شد که فصل اول آن این شب ها به کارگردانی مشترک رضویان و سیامک انصاری پخش می‌شود

همچنین ببینید: بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم

سریال شرم یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگرانی مانند ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، مرحوم سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث جلوی دوربین سریال شرم رفتند

بازیگران سریال شرم بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شرم + پشت صحنه

سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از:

تهیه‌کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، نویسنده: سعید فرهادی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام‌پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی

بازیگران سریال شرم بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شرم + پشت صحنه

تصویربرداری سریال شرم بعد از هفت ماه در لوکیشن پردیس تئاتر خاوران تهران به پایان رسید، این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاور از شنبه شب 1 آذر 99 هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما پخش می شود

همچنین ببینید: نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟

تکرار آن قسمت نیز فردای همان روز ساعت 14:30 از شبکه 3 سیما بازپخش خواهد شد

بازیگران سریال شرم بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شرم + زمان پخش

بازی در نقش لعیا در سریال شرم

الهام طهموری درباره جذابیت‌های پذیرش نقش لعیا در سریال شرم به جام جم گفت: زمانی که آقای کاوری فیلمنامه سریال شرم را برایم فرستادند، همزمان دو فیلمنامه دیگر را می‌خواندم، اما وقتی قصه سریال شرم را خواندم، متوجه شدم چقدر متفاوت از دو فیلمنامه دیگر در دستم بود. قصه به لحاظ داستان، گره و صحنه‌های هیجان‌انگیز بسیار تفاوت داشت.

به همین دلیل تصمیم گرفتم نقش لعیا را برای سریال شرم بازی کنم. لعیا خیلی شبیه جوان‌هایی است که در جامعه زندگی می‌کنند. شخصیت‌هایی که در سریال‌های وارش و پدر بازی می‌کردم دورتر از فضای جامعه بود، اما لعیا کاملا شبیه دختران امروزی است که در زندگی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود. همین برایم جذابیت داشت. گرچه لعیا المان خاصی نداشت، اما شخصیت رئال امروزی‌اش برایم جالب بود.

فوت سیروس گرجستانی در سریال شرم

سیاوش طهمورث بازیگر نقش «عزیز آقا» در سریال شرم با اشاره به اجبارش برای زنده نگه داشتن این نقش از زنده یاد سیروس گرجستانی یاد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد بینندگان این سریال تداوم نقش را از سوی او بپذیرند.

سریال ۳۰ قسمتی “شرم” هرشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. تکرار آن قسمت نیز فردای همان روز ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه ۳ سیما بازپخش خواهد شد.

ابولفضل پورعرب در سریال شرم

سریال “شرم” به تهیه کنندگی امیر مهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری تولید و روانه آنتن شد. در کنار کرونا و دیر حاشیه های ساخت یک سریال درگذشت سیروس گجستانی چالش دیگر دست اندرکاران بود؛ که با پذیرش سیاوش طهمورث برای ادامه نقش عزیز آقا پایان یافت.

*سریال شرم چه حرفی برای گفتن دارد؟

الهام طهموری: حرف این سریال به نظر من این است که انتخاب ها و تصمیم هایی که ما در لحظات حساس زندگی خودمان می گیریم نه تنها می تواند روی زندگی خودمان و اطرافیان بلکه حتی شاید نسل آینده نیز تاثیر بگذارد، به این اشاره می کند که در لحظه عصبانیت و لحظه هایی که شاید خیلی به هم ریخته هستید بهترین تصمیم را بگیرید و در واقع انسانی ترین تصمیم را، همیشه انسانیت را در اولویت قرار دهید.

بازیگران سریال شرم بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال شرم + پشت صحنه

*شما یک در میان سر پروژه می روید، هیچوقت همدیگر را می بینید؟

الهام طهموری: نمی دانم چرا این اتفاق می افتد و یکی در میان سر کار می رویم، زمان هایی که من خانه و بیکار هستم حامد سر کار است و برعکس اما واقعا نمی گذاریم خیلی فاصله بین ما زیاد شود، حتی اگر برای کار در شهر دیگری هم باشیم پیش هم می رویم و همدیگر را می بینیم، بیشتر از چند ساعت نمی شود از هم خبر نداشته باشیم، همیشه با هم در ارتباط هستیم و از حال هم خبر داریم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *