دانلود سریال پوست شیر قسمت یازدهم 11 کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال پوست شیر قسمت یازدهم 11 کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال پوست شیر قسمت یازدهم کامل با لینک مستقیم قسمت ۱۱ سریال پوست شیر (قسمت سوم فصل دوم) را در ادامه ببینید.

دانلود سریال پوست شیر قسمت یازدهم

نام سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم
ژانر درام ، اجتماعی
گروه سنی 12+
کارگردان جمشید محمودی
تهیه کننده نوید محمودیی
پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت
دریافت
دانلود قسمت ۱۱ با لینک مستقیم
بازیگران   هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه ،ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی ،بهزاد خلج، رضا بای، بابک کریمی ،مهرداد صدیقیان ، ژیلا شاهی
سایر قسمتها

داستان پوست شیر فصل دوم

«پوست شیر» محصول جدید برادران محمودی است. جمشید و نوید محمودی که اصالتاً افغانستانی هستند، نزدیک به یک دهه به عنوان کارگردان در ساخت فیلم فعالیت داشته اند.

معمولاً در هر اثر یکی کارگردان و دیگری نویسنده یا تهیه کننده است. البته علیرغم آثار فراوانی که طی این سال ها توسط این دو تولید و اکران یا منتشر شده است، همچنان بهترین اثر آن ها اولین فیلم بلندشان با عنوان «یک متر مکعب عشق» است.

آنها سبک خود را دارند، بیشتر آثار آنها در اطراف مهاجران افغان روایت می شود. اما یک سریال درام خانوادگی برای تلویزیون ساختند که در زمان خودش چندان برای جذب مخاطب کار نکرد.

الان اولین تجربه ساخت سریال برای اتاق نشیمن خانه را دارند. «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی مشترک او و رضا بهاروند جلوی دوربین رفته و نوید محمودی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. اثری که از نظر ژانر و سبک روایی تجربه جدیدی برای برادران محمودی است. تجربه‌ای که او تاکنون نشان می‌دهد چند قدم جلوتر از سریال قبلی‌شان «دلدار» است که داستانی منفعلانه داشت.

فصل اول سریال درباره نقش اجتماعی زن در جامعه با مخاطب صحبت می کنه ، آسیب پذیری زن ها و خشونت علیه آنها و انفعال شخصیتی که در سه بخش قابل توجه هست. درختی که یک قاتل زنجیره ایه و دختر های جوون و نوجوون رو به شکل وحشتناکی به قتل میرسونه دختر محب مشکات که هفتمین مقتوله هم توسط اون کشته میشه.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *