دانلود سریال چشم بندی قسمت ۱۳ سیزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

دانلود سریال چشم بندی قسمت ۱۳ سیزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

دانلود سریال چشم بندی قسمت 13 سیزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی سریال طنز چشم بندی سریال تلویزیونی امشب را ببینید.

دانلود سریال چشم بندی قسمت ۱۳ سیزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

دانلود سریال چشم بندی قسمت 13

سریال چشم بندی سریال جذاب و طنز تلویزیونی می باشد داستان سریال درباره کارخانه ای بوده که متعلق به دو باجناق است و این کارخانه آتش میگیرد یکی از این باجناق ها در آتش سوزی گرفتار شد و جانش را از دست می دهد کارخانه ای که آتش گرفته و دیگر از رونق افتاده است اما عمه ناهید خواهر جمشید تصمیم می‌گیرد که به تهران بیاید و این کارخانه را دوباره راه اندازی کند و به نوعی از اموال برادر مرحومش حفاظت کند دو مامور بیمه که در کارخانه کار بررسی و تحقیق را انجام می‌دهند تلاش دارند که به نوعی اثبات کنند آتش سوزی عمدی بوده و کل داستان این سریال در این باره سپری می شود .

سریال چشم بندی هم طنز است و هم جنایی به این دلیل است که جذابیت آن نسبت به سایر سریال های طنز دیگر بیشتر است.

حضور مرجانه گلچین و حمید لولایی که در کارنامه خود چندین سریال را با یکدیگر بازی کرده اند حالا با سریال چشم بندی گام دیگر را در تلویزیون برداشته اند در کنار آنها سیاوش مفیدی و سروش جمشیدی و نعیمه نظام دوست و امید روحانی بازی می کنند در این کننده این سریال را آقای سلیم سنایی بر عهده دارد.

قصه این سریال درباره کارخانه‌ای است که آتش می‌گیرد و یک مامور ارزیاب بیمه به نحوه آتش گرفتن این کارخانه مشکوک می‌شود و تلاش می‌کند ثابت کند آتش‌سوزی عمدی بوده است. صاحب کارخانه با بازی امید روحانی در این آتش‌سوزی فوت می‌کند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *