دانلود قسمت آخر سریال پایتخت 6 با کیفیت عالی

قسمت آخر سریال پایتخت 6 دانلود با کیفیت عالی

قسمت آخر سریال پایتخت 6 دانلود  با کیفیت عالی به همراه جزئیات را در ادامه این صفحه مشاهده نمایید.

قسمت اخر مجموعه پایتخت 6 در 15 فروردین 1399 بر روی انتن شبکه سه رفت و فصل ششم این مجموعه نیز به پایان یافت.

دانلود قسمت آخر سریال پایتخت 6 با کیفیت عالی

در ادامه این قسمت را دانلود کنید:

فیلم در حال بارگذاری…

دانلود قسمت آخر سریال پایتخت 6 با کیفیت عالی

سیروس مقدم در آخرین مصاحبه خود، دلیل توقف ساخت سریال پایتخت ۶ را اینگونه بیان کرد:” فیلمبرداری پروژه پایتخت علیرغم حوادث و اتفاقات ماه های پایانی سال گذشته، طبق برنامه و زمان بندی توافق شده با موفقیت پیش می رفت. هیچ کدام از آن اتفاقات ناگوار تاثیر سویی بر روند کار نگذاشت تا اینکه با شیوع ویروس منحوس کرونا، استان مازندران و شهر شیرگاه هم مثل دیگر شهرهای کشور و تمامی دنیا تحت تاثیر گسترش این بیماری قرار گرفت.”

مقدم ادامه داد: “از زمانی که وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر نهادهای ذیربط اعلام نمودند که دیگر تجمعات، نزدیکی افراد به یکدیگر و … بایستی کنترل شود، ما هم طبیعتا از این قاعده و قانون مستثنی نبودیم. از آنجایی که قسمت هایی از فینال و پایان فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه ای مربوط می شد و بخش های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می پرداخت، حتما می باستی در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می افتاد…”

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *