دانلود قسمت سریال آکتور ۱۲ دوازدهم کامل قسمت 12 از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۲ دوازدهم کامل قسمت 12 از ویدائو و آپارات

قسمت 12 سریال اکتور را میتوانید در این صفحه دانلود و تماشا کنید افرادی که این سریال را دنبال میکنند میتوانند قسمت دوازدهم سریال اکتور را با کیفیت اصلی در این صفحه تماشا کنند.

سریالی که در آن بازیگران شناخته شده ای همچون نوید محمدزاده و احمد مهران فر بازی میکنند.

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۲ دوازدهم کامل قسمت 12 از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۲

دانلود با لینک مستقیم

سریال آکتور یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی است که توسط نیما جاویدی کارگردانی شده و هرهفته از پلتفرم فیلیمو عرضه می‌شود. در این سریال بازیگران مطرحی نظیر نوید محمدزاده، احمد مهرانفر و هومن برق‌نورد ایفای نقش کرده اند.

نوید محمدزاده، به عنوان اولین بازیگر سریال آکتور انتخاب شد. پیش تولید سریال «آکتور» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، به‌زودی آغاز خواهد شد. نوید محمدزاده، نخستین بازیگری است که به این سریال پیوسته است. داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از دریافت پیشنهادی کاری، زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. نگارش فیلمنامه «آکتور» که از ٩ ماه پیش توسط نیما جاویدی آغاز شده است، کماکان ادامه دارد.

خلاصه داستان

سریال آکتور با ژانری درام و خانوادگی، داستان زندگی پرفراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که زندگی‌شان با یک پیشنهاد کاری، دستخوش دگرگونی و ماجراهای پیچیده می شود. چند جوانی که علاوه بر درگیری با مشکلات مختلف و هیاهوی جامعه باید با اتفاقات جدیدی هم دست‌وپنجه نرم کنند. دو نقش اصلی این سریال علی (نوید محمدزاده) و مرتضی (احمد مهران‌فر) هستند. آنها دو جوان بااستعداد در زمینه ی تئاترند که با اجرای نمایش‌های سورپرایزی کسب درآمد می‌کنند. اجراهایی که آنها را به مسیر جدیدی از زندگی راهی می‌کند. برای تماشای سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

مخاطب در سریال آکتور با موضوعات متفاوت مواجه می‌شود، چرا که این سریال موضوع کلیشه‌ای ندارد و در بیشتر قسمت‌های آن داستانی جدید در حال اتفاق است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *