دانلود قسمت ۴ چهارم سریال آکتور کامل با حضور نوید محمدزاده از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت ۴ چهارم سریال آکتور کامل با حضور نوید محمدزاده از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت ۴ چهارم سریال آکتور کامل با حضور نوید محمدزاده از ویدائو و آپارات

سریال آکتور به قسمت 4 رسید سریالی با حضور نوید محمدزاده و احمد مهرانفر که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد. این سریال داستان چند بازیگر جوان تئاتر بوده که برایشان اتفاقات عجیبی رخ میدهد.

داستان این سریال، درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

سریال آکتور به قسمت 4 رسید

لینک دانلود سریال آکتور قسمت 4

نیما جاویدی پس از تجربه‌ی ساخت دو فیلم بلند سینمایی، ملبورن (۱۳۹۲) و سرخ‌پوست (۱۳۹۷)، و همکاری در نگارش فیلم‌نامه‌ی خورشید (۱۳۹۸، به‌همراه مجید مجیدی) و موفقیت‌هایی که از پس هر سه‌ی این تجربه‌ها به‌دست آورد، حالا با تازه‌ترین ساخته‌اش مهمان خانه‌های مخاطبان است. سریال آکتور که عوامل به‌نام و چهره‌ای را نیز در فهرست عوامل خود دارد، به‌صورت هم‌زمان پنج‌شنبه صبح‌ها ازطریق نماوا و فیلیمو پخش می‌شود. پس از تجربه‌ی موفق همکاری جاویدی با نوید محمدزاده در سرخ‌پوست، حالا این دومین همکاری این دو هنرمند است. محمدزاده یکی از دو نقش اصلیِ سریال را بر عهده دارد و شریک بازیگری احمد مهرانفر محسوب می‌شود.

نوید محمد زاده در آخرین همکاری موفق خود با نیما جاویدی در سریال سرخپوست، در نقش جدی آن افسر عاشق و سخت‌گیر ظاهر شد. نوید محمدزاده پیش از بازی در سریال آکتور تجربه حضور در سریالی به کارگردانی هومن سیدی را داشت. او پیش از این هم با «قورباغه» در دنیای نمایش خانگی حاضر شده بود، بازیگری که در تلاش است تا در یک نقش تکرار نشود و ژانر‌ها و فضا‌های مختلف را در کنار هم تجربه کند. کاراکتر محمدزاده در سریال قورباغه با تمامی نقش‌هایش تفاوت دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *