قسمت سریال از سرنوشت فصل چهارم

دانلود قسمت ۵۰ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 50

دانلود قسمت ۵۰ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 50 قسمت آخر تکرار و بازپخش سریال از سرنوشت قسمت 50 را در این صفحه ببینید.

قسمت سریال از سرنوشت فصل چهارم

دانلود قسمت ۵۰ سریال از سرنوشت فصل چهارم

فصل چهارم از سرنوشت این روزها به قسمت های پایانی خود رسیده است و بسیاری از مردم را در مقابل تلویزیون مینشانند.

سهراب که به جرم قتل شاهین به زندان رفت و خانواده او تلاش میکردند تا او را از زندان بیرون بیاورند نغمه هم که با هاشم به توافق رسید و آشتی کرد و سوتفاهم های آنها برطرف شد.

حالا قسمت 50 این سریال سهراب از زندان ازاد شده اما پدرش میخواهد درسی خوبی به او بدهد اگر قسمت50 این سریال را ندیده اید پیشنهاد میکنیم در این صفحه مشاهده نمایید.

✅ دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

فهیم نکته مثبت سریال «از سرنوشت» را پرداختن به شعار سال ۱۴۰۱ «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» عنوان کرد و در عین حال افزود: این رویکرد در داستان کمرنگ بود و گروه نویسنده‌ها با اینکه توجه خوبی به تولید و کارهای گروهی کرده بودند ولی در ساخت، پرداخت و بازی‌های نسبت به فصل قبل ضعیف تر عمل کردند. در هر قسمت قهر و آشتی شخصیت‌ها را می‌بینیم که حرص آدم را درمی‌آورد. باید اسم سریال را «قهر و آشتی» می‌گذاشتند. جاهایی هم سریال بیش از حد وارد شعار می‌شود. اگر قرار است ما تولید را در قالب درام بیاوریم، تولید نباید اصل شود؛ بلکه باید محتوایی باشد که در دل درام و نمایش کار کند، اما «از سرنوشت ۴» در بخش هایی تبدیل به جلسات مدیریتی و نشست‌های کارخانه‌ای می‌شود و هر جا هم قرار است درام کار کند، به ورطه قهر و آشتی و کنایه می‌افتد. این‌ قبیل مسائل رویکرد مثبت به تولید را تحت تاثیر قرار داده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *