قسمت سریال از سرنوشت فصل چهارم

دانلود سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت آخر به صورت کامل

دانلود قسمت آخر سریال از سرنوشت فصل چهارم 4 آخرین قسمت سریال از سرنوشت فصل چهارم را در این صفحه ببینید. 18 خرداد 1401

قسمت سریال از سرنوشت فصل چهارم

دانلود قسمت آخر سریال از سرنوشت فصل چهارم 4

سریال از سرنوشت یکی از سریال های پر بیننده تلویزیونی بوده که در سالهای اخر موفق شده به عناون یک برند شبکه دوم تبدیل شود سریالی که مخاطبان زیادی دارد داستان سهراب و هاشم که حالا به سن جوانی رسیده اند و دچار مشکلات خانوادگی میشوند در فصل چهارم از سرنوشت به خانواده سهراب پرداخته است مینو خواهر سهراب فریب شاهین پسر یکی از دشمنان پدرش را خورده و با او فرار میکند شاهین بعد از آتش زدن کارگاه سهراب و هاشم سعی میکند مینو را فراری دهد و اقدام به آزار و اذیت او کند همین سبب شد که سهراب او با خودرویش زیر بگیرد هرچند که عمدی در کار نبوده اما برایش دردسر درد میشود و راهی زندان میشود.

خانواده سهراب سعی میکنند او را از زندان آزاد کنند و به قاضی بفهمانند که او بیگناه بوده و قصد او عمدی نبوده است

تهیه کننده میگوید قرار ما بر این بود که هر فصل را یک کارگردان بسازد. به این معنی که سه کارگردان به طور موازی و همزمان هر فصل را بسازند. از آنجا که تولید سریال های ما معمولا دو سه سال به طول می انجامد، همین موضوع ممکن است گروه را فرسوده کند. ضمن این که من هم نمی توانم یک سال و نیم هر روز سر کار بروم و برایم حس خوشایندی نیست. از طرفی در سریال های خارجی چند فصلی هم چند کارگردان با گروه هایشان کار را پیش می برند؛ بنابراین قرار ما با سه کارگردان بود. گرچه آقای تحویلیان به من پیشنهاد داد هر سه فصل را بسازم، اما من مخالفت کردم. چون به روحیه خودم شک داشتم که می توانم از عهده این کار برآیم یا نه. به این خاطر که پیش از فیلم سینمایی ام من تجربه ساخت فیلم های کوتاه صد ثانیه ای داشتم. برای فیلم سینمایی ام هم که 50 روز سر کار بودم، برایم کار چندان راحتی نبود. اما برای سریال از سرنوشت من و آقای بذرافشان همزمان تولید را آغاز کردیم و در پیش تولید مدام با هم در ارتباط بودیم و حتی در انتخاب بازیگر هم تعامل کردیم. به هر حال برای من هم تجربه جالبی بود.

✅ دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *