مداحی «اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا» با صدای حاج مهدی

دانلود کامل مداحی سلام فرمانده «اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا» مهدی رسولی

فیلم جدید مداحی «اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا» با صدا ی زیبای حاج مهدی رسولی در محرم فیلم انتشار شده با صدا و مداحی حاج مهدی رسولی در محرم سال ۱۴۰۱ از پربیننده ترین فیلم انتشار شده با صدا و مداحی حاج مهدی رسولی در محرم سال ۱۴۰۱ از پربیننده ترین و دلنشین ترین ویدیو و فیلم مذهبی در اینستاگرام فضای مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرد.

مداحی «اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا» با صدای حاج مهدی

مداحی «اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا» با صدای حاج مهدی

فیلم انتشار شده با صدا و مداحی حاج مهدی رسولی در محرم سال ۱۴۰۱ از پربیننده ترین و دلنشین ترین کلیپ و فیلم مذهبی در اینستاگرام فضای مجازی توجه کاربران را به خود در این ماه عزاداری عبدالله الحسین می باشد.

فیلم انتشار شده با صدا و مداحی حاج مهدی رسولی در محرم سال ۱۴۰۱ از پربیننده ترین و دلنشین ترین ویدیو و فیلم مذهبی در اینستاگرام فضای مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرد. اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا در این مراسم عزاداری که در شب اول محرم محرم ۱۴۴۴ هجری قمری با صدا و نوای حاج مهدی رسولی در هیئت ثارالله زنجان انتشار شده است.

همچنین ببینید : دانلود کامل سرود و مداحی الان باید حرم بودم

حاج مهدی مهدی رسولی در ۱۲ مرداد ۱۳۶۷ در زنجان به دنیا آمد مداح اهل بیت می باشد در رشته مهندسی عمران مدیریت امور فرهنگی و از دانشگاه دارالحدیث مدرک فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث را به خود اختصاص داد مهدی حاج مهدی رسولی در خانواده ای مذهبی و ترک زبان به دنیا آمد که پدرش بعد از دوسال جنگ به شهادت رسید .

۱ برادر به نام محمد دارد ایشان می‌گوید من بچه عملیات مرصاد می باشم چون بعد از یک هفته از عملیاتی گذشته بود به دنیا آمد. پدر ایشان شهید دفاع مقدس در در هنگام جنگ مسئول ستاد تیپ ۳۶ انصار که ایشان در ۱۷ آبان ۱۳۶۹ که در جنگ کردستان بودن به شهادت رسیدند. ایشان به خاطر عشقی که به مادرش داشتند اندرز زنجان دوره ابتدایی و دانشگاه را پیشه ایشان به اتمام رساندند. ایشان می‌گوید وقتی که بچه بودم و به روز میرفتم از همون بچگی علاقه خاصی به مردا هی داشتم و یکی از پر افتخار ترین روضه که در کودکی رفتم روضه حاج علی اصغر آقای زنجانی بودم اولین کارش را در سال ۱۳۷۸ در جمعی که با خانواده های شهید و ایثارگران جانبازان بودند تشکیل دادند به نام علی اصغر وارثان شهدا و در آنجا شروع به کار کرد از اولین نوحه از غلام کویتی پور که در کلاسهای  شبیری شروع کردند مداحی پرداختند حاج مهدی رسولی در سال ۱۳۸۸ با یک خانواده سادات که از دوستان پدر شهیدش بودند ازدواج و ثمره ازدواج ایشان فرزند پسری به نام محمد جواد می باشد محمد جواد نام پدر شهیدش می باشد که به روی فرزندش گذاشت یک دوست حاج میثم مطیعی می باشد که در اردوهای راهیان نور با هم آشنا شدن توفیق مداحی به زبان آذری را در حضور رهبر انقلاب چند مرتبه بودند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *