دانلود مداحی سلام فاطمه سلام مادرم (کامل) با صدای مداحان مختلف

دانلود مداحی سلام فاطمه سلام مادرم (کامل) با صدای مداحان مختلف

دانلود مداحی سلام فاطمه سلام مادرم (کامل) با صدای مداحان مختلف ویژه ایام فاطمیه همراه با کیفیت اصلی در این صفحه ببینید.

شهادت حضرت فاطمه زهرا بر همه شیعیان و مسلمانان جهان تسلیت باد در این صفحه مداحی زیبایی را به این مناسبت اماده نموده ایم و میتوانید آنها را دانلود کنید و در مراسم خود استفاده کنید.

دانلود مداحی سلام فاطمه سلام مادرم

……….
هم منابع شیعه و هم اهل سنت اتفاق نظر دارند که حضرت محمد صلی الله علیه و آله در موارد متعددی فرموده اند: «فاطمه پاره تن من است و هر که او را به خشم آورد مرا به خشم آورده است»

دانلود مداحی سلام فاطمیه سلام ماه ماتم سلام مادرم

دانلود کیفیت اصلی

حضرت فاطمه نیز به نقل از منابع اهل سنت به دشمن فرموده است: «من خدا و ملائکه را گواه می گیرم که مرا راضی نکردی، از سوی دیگر مرا به خشم آوردی. پیامبر (ص) را ملاقات خواهم کرد، از شما دو نفر شکایت خواهم کرد».

فدک سرزمینی است در صحرای حجاز اطراف مدینه (دو تا سه روز سفر با پای پیاده) و نزدیک خیبر که نخلستانی است و زمینی قابل سکونت با آب کافی و تولید خوبی داشت. این زمین متعلق به طایفه بنی نضیر است که محل سکونت یک کشاورزی یهودی است، حضرت محمد آن را با قطعنامه صلح در جریان پایان کارزار در جنگ خیبر به دست آورد.

مورخان ادعا می کنند که در راه مسجد، حضرت فاطمه (س) در حالی که بسیار خشمگین بود، با آرامش قدم برمی دارد. در آن زمان زنان اجازه حضور در عرصه های اجتماعی را نداشتند، حضرت فاطمه با اعتماد به نفس و آرامش سعی در بازپس گیری حق خود داشت. علاوه بر این، او مقنعه و رخت خود را پوشید و در حالی که کنیزان و برخی از همرزمانش دقیقاً مانند راه رفتن پدرش راه می رفتند، نزد ابوبکر که در مسجد در میان انبوهی از مهاجرین و انصار و دیگران بود، آمد. بین زن و مرد پرده ای انداخته شد. او شروع به سخنرانی زیبا کرد و به مردم گفت که ابوبکر حق او را گرفته است. سپس او شروع به گریه کرد و مردم با سخنرانی او شروع به گریه کردند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا