دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده (کیفیت عالی)

دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده اردبیلی (کیفیت عالی)

دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده اردبیلی (کیفیت عالی) و دانلود انواع مداحی ترکی و آذری برای محرم را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده

مداحی های بسیار زیبا و دلنشین ترکی در بین آذری زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حتی افرادی که آذری زبان نیستند با این نوحه های شندینی میتواند ارتباط برقرار کنند.

یکی از مداح های بزرگ و سرشناس اهل بیت آذری حاج سلیم موذن زاده میباشد که از دوران جوانی به مداحی برای اهل بیت پرداخته است و تا کنون نوحه های بسیار زیادی را برای اهل بیت سروده است.

با شروع ایام محرم محرد سراسر کشورمان با هر مذهبی که دارند برای امام حسین رخت عزا و ماتم بر تن کرده و شروع به عزاداری و سوگواری برای خاندان امام حسین میکنند.

دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده (کیفیت عالی)دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده اردبیلی (کیفیت عالی)

دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده اردبیلی (کیفیت عالی)

خیابانهای سراسر کشورمان با نداهای یا حسین پر شده و حال و هوای خاصی را به مردم میدهد.

در کشورمان مداح های بسیار زیادی وجود دارند که به صورت رسمی در رسانه ملی هم حضور پیدا میکنند.

از حاج محمود کریمی گرفته تا سیب سرخی و ارضی از جمله معروف ترین مداحان اهل بیت کشورمان میباشند که در مراسم سوگواری و مذهبی حضوری فعال دارند.

اما جدا از نواحی که به زبان فارسی و رسمی کشور سروده میشد نوحه های محلی از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار هستند و هر شهری به زبان و گویش خود دوست دارند به عزاداری برای اهل بیت بپردازند.

نوحه های ترکی از دیر باز علاقمندان بسیار زیادی داشته است.

دانلود بهترین مداحی های ترکی

مردم آذری زبان ارادت خاصی به اهل بیت داشته و یکی از دوستداران پر و پا قرص و متعصب اهل بیت هستند و در ایام محرم به صورت کاملا خالصانه ارادت خود را به سید و سالار شهیدان نشان میدهند.

حاج سلیم موذن زاده از مداحان پر طرفدار آذری بوده که به صورت کاملا مخلصانه مداحی و نوحه سرایی کرده که صدای او باب میل بسیاری از مردم کشورمان میباشد

حتی کسانی که به زبان ترکی آشنایی ندارند از طرفداران ایشان بوده و برای عزاداری خود از نوحه های سیلم موذن زاده استفاده میکنند.

مجله شبونه با توجه به علاقمندان بسیار زیاد این مداحان تصمیم گرفته که گلچینی از نوحه های سلیم موذن زاده را در این بخش گرداوری کرده تا شما بتوانید به راحتی به این نواحی دلنشین دسترسی داشته باشید.

دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده اردبیلی (کیفیت عالی)

دانلود شماره یک

play-sharp-fill

.

دانلود شماره دو

.

دانلود شماره سه

.

دانلود شماره چهار

.

دانلود مداحی های قدیمی به صورت یکجا سری اول

دانلود نوحه های قدیمی به صورت یکجا سری دوم

دانلود نوحه های قدیمی به صورت یکجا سری سوم

دانلود نوحه های ترکی سلیم موذن زاده اردبیلی (کیفیت عالی)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *