دانلود کامل آهنگ و نماهنگ سلام فرمانده 2 ورژن جدید صوتی و تصویری

دانلود کامل آهنگ و نماهنگ سلام فرمانده 2 ورژن جدید صوتی و تصویری

دانلود کامل آهنگ و نماهنگ سلام فرمانده 2 ورژن جدید صوتی و تصویری

سلام فرمانده ۲ منتشر شد نماهنگ زیبا فرمانده سلام که توسط گروه سرود ابوذر روحی تولید شده است و ورژن جدید این آهنگ را تولید کرده است.

ابوذر روحی اینبار ورژن جدید نماهنگ سلام فرمانده را ساخته تا نسل جدید را با این سبک آهنگ ها خو دهد.

دانلود کامل آهنگ و نماهنگ سلام فرمانده 2

دانلود

دانلود آهنگ صوتی

متن آهنگ

جانا جانا مهدی زهرا
یا مولانا مهدی زهرا
متی ترانا مهدی زهرا
جانا جانا جانا جانا…
دلخوشی دنیای من
میدونی که چقد دوست دارم
ای آقای من …
غصه ها بی معنی میشه …
یعنی میای میبینمت یعنی میشه؟
فرمانده سلام ای مهربونتر از مادر و بابام
کاری کن که بازم به چشمت بیام
تو لشکر سید علی سرباز شمام
منتظرت بودم منتظرت هستم
آقای مهربون دستاتو بزار توی دستم
یک ساله که با تو یه عهدی رو هستم
پای تموم قول و قرارام هستم
فرمانده سلام ای مهربونتر از مادر و بابام
کاری کن که بازم به چشمت بیام
تو لشکر سید علی سرباز شمام

من سربازتم… دیدی دنیارو برات به هم زدم
من سربازتم… مثل شیخ احمد کافی فقط از تو دم زدم
من سربازتم … مثل میرزا کوچک با نهضتت علم زدم
من سربازتم … یه نگام بکن از اون نگاهی که به حاج قاسم کردی
من سربازتم … اینقده برات دعا کردم و میکنم که زود برگردی
من سربازتم … من سربازتم
کلنا فداک یا فرمانده جانم، فرمانده جانم مهدی
فرمانده سلام ای مهربونتر از مادر و بابام
کاری کن که بازم به چشمت بیام
تو لشکر سید علی سرباز شمام
قول میدم برات یار باشم قول میدم یه عمار باشم
قول میدم مثل آرمان علی وردی من پای کار باشم
قول میدم مثل حاج قاسم یه جان فدا بشم
قول میدم مثل سربازای گمنام توی دل تو جا بشم
مثل حاج همت منم محبوب خدا بشم
میخوام همه تلاشمو بکنم دنیا صاحب الزمانی بشه
اینقده اسمتو صدا میزنم تا اسمت یه روز جهانی بشه
سلام فرمانده …

سلام فرمانده ۲ به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان ساخته شده است گروه ماح معروف به ملت امام حسین به همراهی ابوذر روحی ساخته شده است.

جالب است بدانید که ۱۰ هزار کودک و نوجوان برای همخوانی این آهنگ گرد هم آمده اند و می تواند یک رکورد برای موسیقی  محسوب شود آهنگی در مسجد مقدس جمکران ضبط شده است.

همچنین ببینید

دانلود کامل نماهنگ ابوذر روحی رفیق شهیدم 1 و 2 (صوتی و تصویری)

فیلم کامل رجزخوانی حاج ابوذر روحی برای اعتراضات و اغتشاگران

دانلود کامل نماهنگ هیئت دهه نودی ها ابوذر روحی

نسخه نخست سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد. تاکنون نسخه‌های بسیاری اعم از آذربایجانی، کردی، ترکی، عربی بحرینی، عربی عراقی، عربی لبنانی، پاکستانی، انگلیسی، فرانسوی و … از این سرود تولید شده است.

واکنش ها

+ حتی کشورهای به اصطلاح چپی و شرقی که زمانی بر موج شعارهای ضد امپریالیستی سوار بودن مثل چین و ویتنام و ژاپن و … الان متوجه شدن که باید با کار و تعامل با کلیه کشورها و غرب سهم بیشتری از کیک تولید جهانی رو به خودشون اختصاص بدن. رویکردی که در ایران داره دنبال می شه رو الان چند تا کشور محدود مثل کره شمال‏ی و کوبا و ونزوئلا دارن که وضعیت اسف بارشون رو می بینیم. اگر ایران منابع طبیعی غنی مثل نفت رو نداشت با این سیاستها مسلما الان وضعیتی به مراتب اسف بار تر از وضعیت کنونی داشتیم.

+ کشورهای دیگه از مهد کودکشون برای بی دینی و هم جنس گرایی و فرهنگ کثیفشون هزینه میکنن اون وقت چنین هزینه هایی برای ارتقای فرهنگ دینی کشورمون خوب نیست؟ تازه بچه هایی که رفتن هزینه لباسشون رفت و برگشتن با خانوادشون بوده بچه های ماهم ثبت نام شدن ولی به خاطر مشکلات کاری نتونستم ببرمش ما واسه بچه هامون اینجوری هزینه میکنیم از حکومت اسلامی هم انتظار داریم حمایتمون کنه شما همون طور که خودت میخوای بچتون را تربیت کن و هزینه کن اختیار داری بقیه را نکن تو گوش بچه معصوم گناه هم بریزی پر میشه انسانیت هم بریزی و خدا خدا هم کنی پر میشه

+ یقین بدان تعامل نیست هستی خود را به شیطان بزرگ داده‌اند بمعنای واقع دولا شده اند اگر نشده بودند از روی کره زمین محوشان میکرد . این کلمه تعامل بین انسانها متداول است نه بین گوسفند و گرگ ‌‌‌. شیطان بزرگ موجود خونخواری است که تعامل سرش نمی شود او فقط می‌گوید:زود دولا شو حرف نزن وظیفه تان را انجام دهید…

+ .از منظر دین خدا احادیث معصومین حکیم حتی موسیقی محتوای قرآن را حرام میکند پس موسیقی همه جوره همه جا حرام است و هرگونه تبلیغ و ترویج موسیقی علاوه بر اینکه خیانت به روح آدمی ست عقوبت اخروی دارد این دنیا تموم خواهد شد باید انسان جواب گناهان و حرام ها را در آخرت بدهد پس هرگونه مطالب و تبلیغات موسیقیایی را سریعا از همه بخشها حذف کنید مدیریت اگر محتواهای موسیقیایی را از بخشهای زیرمجموعه ش حذف نکند کاملا در آخرت مسوول خواهد بود با سپاس

زمان انتشار

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سرود «سلام فرمانده ۲» در آستانه نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) به عنوان اثر جدید گروه ماح «ملت امام حسین(ع)» جمعه ۱۲ اسفندماه از ساعت ۲۰ رونمایی می‌شود و برای نخستین‌بار از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

این سرود به عنوان محصول جدید گروه ماح با نوای ابوذر روحی و همراهی گروه‌های سرود تهیه شده است که نماهنگ آن با حضور ۱۰ هزار کودک و نوجوان از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران ضبط شده است.

بناست با رونمایی این سرود، اجتماعات «سلام فرمانده» با همکاری شعب استانی گروه ماح «ملت امام حسین(ع)» در شهرهای مختلف کشور برگزار شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *