دانلود کامل نماهنگ هیئت دهه نودی ها ابوذر روحی (فیلم و mp3)

دانلود کامل نماهنگ هیئت دهه نودی ها ابوذر روحی (فیلم و صوتی)

دانلود کامل نماهنگ هیئت دهه نودی ها ابوذر روحی (فیلم و mp3)

دانلود کامل نماهنگ هیئت دهه نودی ها ابوذر روحی (فیلم) امسال 1401 را در این صفحه ببینید.

ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده که یک شبه با این آهنگ شهرت و محبوبیت ملی پیدا کرد حالا با نماهنگ هیئت دهه نودی ها گام دیگر برداشته است.

دانلود کامل نماهنگ هیئت دهه نودی ها

دانلود

از این به بعد باید منتظر آهنگ های انقلابی و مناسبتی این خواننده باشیم.

ابوذر روحی علاوه بر خوانندگی در عرصه مداحی نیز فعالیت دارد او با گروه ملت امام حسین توانست گام مهم و موثری را ساخت نماهنگ انقلابی بردارد نماهنگی که استقبال بسیار زیادی از طرف مسئولان کشورمان از آن صورت گرفته است

حالا ابوذر روحی سعی می‌کند با نماهنگ های جدید نشان بدهد که نماهنگ سلام فرمانده اتفاقی نبوده و حاصل استعداد درونی و ذاتی این خواننده میباشد.

همچنین ببینید دانلود کامل نسخه فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی

او هیچگاه خودش هم گمان نمی کرد که سلام فرمانده به این شدت در کشور بازتاب داشته باشد وی متولد فروردین ۱۳۶۲ در لنگرود بوده و به صورت رسمی در طی یک سال اخیر توانسته در زمینه موسیقی فعالیت کند

حجت‌الاسلام سعید نعیمی مسئول گروه ملت امام حسین(ماح) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: این گروه مدت‌هاست درحال برگزاری جلسات و اتاق فکرهای مختلف برای تولید اثری به مناسبت اربعین حسینی با عنوان «ما ملت امام حسینیم» است. در جلسات مختلف محورها و موضوعات تولید شعر این اثر نهایی شده است و بناست با نوای حاج ابوذر روحی و مشارکت عراقی‌ها این اثر تولید شود.

گروه ماح اسم یک گروه فرهنگی است که مخفف جمله ملت امام حسین می‌باشد، گروه فرهنگی هنری ماح که تک‌خوانی آن را ابوذر روحی برعهده دارد گروهی است که سرود سلام فرمانده را ساختند که انقلابی عظیم در میان نسل جدید انقلاب اسلامی و حتی جهانی ایجاد شد. حال، گروه فرهنگی هنری ماح در نزدیک ایام اربعین یک کار جدید را با حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی آغاز و یک نماهنگ زیبا در خصوص ایام اربعین با عنوان “هیئت دهه نودی‌” ساخته است.

ابوذر روحی تک‌خوان این نماهنگ می‌گوید بعد از سرود سلام فرمانده، اشتیاق و ذوق ما برای ساخت نماهنگ‌های دیگر، بیشتر شد و به این‌ دلیل و با توجه به نزدیکی ایام اربعین، یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از دهه نودی‌های شهرستان لنگرود و شهرستان‌های اطراف را گرد هم آورده و در قالب “هیئت دهه نودی‌ها” شروع به ساخت نماهنگ جدید کردیم.

البته مقرر شد تا نماهنگ ویژه اربعین را ۱۱۰ هزار نفر از کودکان دهه نودی و در قالب جبهه ملت امام حسین (ع) خوانده و اجرا کنند که قطعا بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. بیچاره بچه‌ها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *